پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۹۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۶
رئیس کل بانک مرکزی: در سایه انضباط پولی و مالی دولت، تورم در سال آینده نیز تک رقمی خواهد ماند.
شعارسال: ولي‌الله سيف در حاشيه آخرين جلسه هيئت دولت در سال 96 در جمع خبرنگاران، با ابراز رضايت از رسيدن به دامنه تورم تک رقمي در سال‌هاي 95 و 96 گفت: با استمرار و ادامه انضباط پولي و مالي که دولت به آن مقيد است، ان شاءالله در سال آينده نيز تورم تک ‌رقمي را خواهيم داشت.

وي با بيان اينکه اين انضباط مي‌تواند زمينه‌ ساز تحقق رشد اقتصادي، توسعه صادرات و ايجاد اشتغال شود، گفت: دستاورد ايجاد اشتغال در سال 96 دستاورد ارزشمندي است و ادامه اين فعاليت‌ها مي‌تواند رفاه بيشتري را براي مردم فراهم آورد.

سيف درباره ميزان تحقق شعار سال 96 مبني بر «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» نيز گفت: در حوزه اشتغال دولت دستاورد بسيار خوبي دارد و در زمينه توليد نظام بانکي تلاش‌هاي زيادي را به کار گرفت و با اقدام در جهت حمايت از بنگاه‌هاي کوچک و متوسط نقش بسيار موثري را در تحقق رشد اقتصادي داشته است.

رئيس کل بانک مرکزي ادامه داد: رشد اقتصادي بدون نفت در 9 ماهه امسال بالاي 4 درصد است و به طور حتم در فصل آخر هم دستاوردها مثبت خواهد بود و اين شرايط رشد و توسعه را براي کشور به ارمغان خواهد آورد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند 1396 ، کدخبر: 2074253 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
باید کاری کنیم که این میزان کاهش پیدا کنه ؛ چی میشه اگه مانند بعضی از کشور ها مانند ژاپن با تورم منفی روبرو شیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
شما فعلا قیمت فاجعه باره دلار رو درست کنید که قدرت خرید مردم بیشتر بشه بعد حرف از تورم بزنید
ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین