پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
سران انگلیس و فرانسه در ملاقاتی پیرامون همکاری امنیتی و اطلاعاتی و سرمایه گذاری مشترک برای نسل بعدی پهپادهای شناسایی گفت‌وگو خواهند کرد.

شعارسال: انگلستان و فرانسه به طور مشترک مبلغ 1.5 میلیارد پوند برای توسعه نسل بعدی هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی هزینه می‌کنند.

به نوشته اسکای نیوز، نخست وزیر انگلستان به زودی با رئیس جمهور فرانسه درباره همکاری مشترک برای مقابله با تروریسم ملاقات و گفت و گو خواهند کرد.

دیوید کامرون ملاقات با فرانسوآ اولاند را فرصتی برای بحث درباره همکاری بیشتر در راستای حفظ امنیت مردم انگلیس و فرانسه دانسته و تاکید دارد ماندن در سازمانی بین المللی به سود مردم انگلیس است و امنیت بیشتری برای آنان به همراه خواهد داشت.

طی نشست سران دو کشور، نخست وزیر انگلستان درباره همکاری اطلاعاتی و امنیتی و پلیسی میان دو کشور صحبت خواهد کرد.

قرار است دیوید کامرون و فرانسوآ اولاند بر لزوم توقف اقدامات نظامی نیروهای ارتش سوریه و روسیه تاکید کنند که در صورت بیان چنین اظهاراتی، تنش میان این دو کشور و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه افزایش خواهد یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 13 اسفند 1394 ، کدمطلب: 13941213000250، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین