پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۳۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
«آیت الله صافی گلپایگانی» در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه شهر قم حرم اهل بیت(ع) است، اظهار کردند: اقداماتی که در این شهر انجام می‌شود باید خاص این شهر و موجب عزت و عظمت بیشتر این خطه باشد.

شعار سال: «آیت الله العظمی صافی گلپایگانی» در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه شهر قم حرم اهل بیت (ع) است، اظهار کردند: اقداماتی که در این شهر انجام می‌شود باید خاص این شهر و موجب عزت و عظمت بیشتر این خطه باشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه افزودند: کسانی که در شهر قم خدمت می‌کنند خدمتشان ثواب است و اجر در محضر خداوند دارند چراکه فعالیت آن ها موجب عظمت دین و اسلام می‌شود.

معظم له با اشاره به مقام والای حضرت معصومه(س) و امامزادگان مدفون در این شهر، گفتند: این جایگاه والای شهر قم اسباب افتخار است و اگر کسی می‌خواهد تاریخ قم را بخواند بسیار مفصل است چراکه شخصیت‌های برجسته و ارزشمندی در این خطه زندگی می‌کرده‌اند.

ایشان با تاکید بر اینکه خدمت در شهر قم مشمول اجر الهی می‌شود، اذعان کردند: قم جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و توجهات ائمه معصومین(ع) بر این شهر وجود دارد.

مرجع عالیقدر گفتند: کسانی که در قم کار می‌کنند باید بدانند که کار کردن در این شهر با دیگر نقاط کشور متفاوت است و باید مراقبت ویژه‌ای داشته باشند و آبرومندی شهر قم را بیش از پیش کنند.

«آیت الله صافی گلپایگانی» با تاکید بر حمایت از محرومان جامعه، اظهار کردند: باید برنامه‌ای منسجم برای رفع مشکلات فقرا و محرومان در جامعه وجود داشته باشد.

معظم له با بیان اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد، گفتند: شهرداری در این زمینه باید حرکت کرده و باید مسیری که آغاز کرده و توفیقاتی داشته با قدرت ادامه دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ابنا، تاریخ انتشار 7 فروردین 97، کد مطلب: -، www.abna24.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
واقعا شهر هایی که از لحاظ فرهنگی بیشتر پایه های دینی دارن باید الگو باشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
ایشالله از هر نظر الگو جامعه بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
قم هم نتوانسته عدالت اجتماعی رو در تمام سطح شهر قم برقرار کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین