پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۴۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قرعه کشی های صحن مجلس برای صحبت در خصوص طرح، لایحه یا استیضاح همواره نام نمایندگان خاصی از قرعه بیرون می آید، گفت: هیئت رئیسه مجلس بجای هدیه قرآن به نمایندگان، به دستورات معنوی آن عمل کند.

شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس در آخرین روز کاری نمایندگان در سال گذشته، یک جلد قرآن کریم به نمایندگان هدیه داد، افزود: انتظار نمایندگان نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در مجلس است. چه در صحن مجلس برای تصویب قوانین و چه در پیگیری مطالبات مردم.

وی افزود: نمایندگان انتظار دارند تا هیئت رئیسه مجلس به آموزه های قرآنی در بحث عدالت اجتماعی، رسیدگی به طبقات محروم و مستضعف جامعه، مبارزه با فقر و جلوگیری از تبعیض توجه کرده و آنرا در دستور کار مجلس قرار می داد تا امروز ما نمایندگان شرمنده مردم نباشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع طرح سوال از رئیس جمهور و استیضاح ها در مجلس گفت: در همین اسفند ماه سه موضوع طرح سوال از رئیس جمهور در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که با رفتارهای هیئت رئیسه مجلس هیچ کدام در صحن مجلس مطرح نشد. همچنین استیضاح سه وزیر تعاون، راه و جهاد کشاورزی به سرانجام خوبی منتهی نشد و انتظارات مردم در استیضاح ها برآورده نشد.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: اینها نشان می دهد که نمایندگان مجلس نتوانستند حق قانونی مردم را پیگیری کنند.

وی با انتقاد از نحوه قرعه کشی هیئت رئیسه مجلس برای صحبت نمایندگان موافق یا مخالف یک طرح و لایحه گفت: ما مشاهده می کنیم که هیئت رئیسه مجلس قرعه کشی ها را طوری انجام می دهد که همواره نام حدود 30 نماینده خاص در قرعه کشی ها بیرون می آید و نام برخی نمایندگان اصلا در قرعه کشی ها بیرون نمی آید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: هیئت رئیسه مجلس باید این اقدامات خود را اصلاح کند و به با عمل به آموزه های دینی، در پی اجرای دقیق آئین نامه داخلی مجلس باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آزدیخواه تصریح کرد: به دلیل همین رفتارها و قرعه کشی های غیر عادلانه به رئیس مجلس تذکر دادم که امیدوارم به این موارد توجه کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری افکارنیوز، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1397، کدخبر: 727959، www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
متاسفانه اسلام را فقط به ظاهر همه داریم ولی حتی به یک حرف از آن نیز عمل نمیکنیم ، ایمانی که بعضی از خارجی ها به دینشان دارند از ایمان این مسلمان نما ها بیشتر است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
مجلسی ها بهتر ز نیک پنداری را از گذشتگان و بزرگان این مجلس یاد بگیرند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین