پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
سرپرست فرمانداری چابهار گفت: در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رفع کمبودهای فضاهای بهداشتی و درمانی متناسب با برنامه‌های توسعه‌ای چابهار مورد بحث قرار گرفت که وزیر بهداشت اعلام آمادگی کرد در صورت آمادگی بخش خصوصی، مجوز احداث مراکز آموزشی بهداشتی و درمانی در چابهار با توجه به شرایط ویژه این شهر صادر می‌شود.

شعارسال: سرپرست فرمانداری چابهار گفت: در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رفع کمبودهای فضاهای بهداشتی و درمانی متناسب با برنامه‌های توسعه‌ای چابهار مورد بحث قرار گرفت که وزیر بهداشت اعلام آمادگی کرد در صورت آمادگی بخش خصوصی، مجوز احداث مراکز آموزشی بهداشتی و درمانی در چابهار با توجه به شرایط ویژه این شهر صادر می‌شود.

غلامرضا مجیدی با اشاره به اینکه موقعیت چابهار به عنوان تنها راه دسترسی روسیه و کشورهای آسیای میانه و حوزه قفقاز به آبهای گرم، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: برنامه‌های توسعه‌ای چابهار و تأکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه سواحل مکران، نقش این شهر را در معادلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور و منطقه بسیار حائز اهمیت کرده است که ضرورت دارد همه شاخص‌های توسعه بصورت متوازن رشد داده شود.

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر بهداشت مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان تشریح شد و ضرورت تربیت نیروی بومی در این حوزه مورد تاکید و این موضوع مورد استقبال وزیر بهداشت نیز قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری چابهار به احداث بیمارستان ٥٤٠ تختخوابی چابهار اشاره کرد و گفت: زمین مورد نیاز این بیمارستان از سوی منطقه آزاد چابهار واگذار شده است که اعتبار مورد نیاز ساخت این بیمارستان از محل منابع استانی، دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت ٢٥درصدی بنیاد برکت تامین می‌شود.

مجیدی همچنین با بیان اینکه پروژه‌های کلینیک تخصصی، بخش فوریت‌های پزشکی، بلوک زایمانی و مرکز غربالگری سرطان بیمارستان امام علی(ع) چابهار بدلیل عدم تخصیص اعتبار حدود ١٨ ماه نیمه تمام مانده است، افزود: با پیگیریهای استاندار از وزیر بهداشت، مشکل تخصیص اعتبار این طرح‌ها رفع شد که پس از تخصیص اعتبار عملیات تکمیل این طرح‌ها از سر گرفته خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1396، کدخبر: 97011804393، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
استان از هر نظر بیشترین نیاز رو به احداث این مراکز درمانی داره ، نه فقط منطقه چابهار بلکه کل استان
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا حضور اقای هاشمی در وزارت باهداشت گام مثبتی در حوزه سلامت کشور بود
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین