پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲ سال پیش برنامه ریزی های لازم برای شروع ساخت یک بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار آغاز شد و قرار بود کلنگ این بیمارستان در ۲۳ آذر ۹۵ به زمین زده شود.

شعارسال: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲ سال پیش برنامه ریزی های لازم برای شروع ساخت یک بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار آغاز شد و قرار بود کلنگ این بیمارستان در ۲۳ آذر ۹۵ به زمین زده شود.

احمد علی موهبتی در حاشیه کلنگ زنی بیمارستان 540 تختخوابی چابهار  اظهار داشت: برنامه ریزی‌های لازم برای شروع یک بیمارستان 540 تختخوابی در چابهار در 23 آذر 95 انجام شده بود و قرار بود در این تاریخ کلنگ ساخت بیمارستان به زمین بخورد اما امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از دو سال تاخیر عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: میانگین تخت بیمارستانی استان سیستان و بلوچستان نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است که این رقم در منطقه جنوب استان بیشتر احساس می‌شود به همین دلیل ساخت این بیمارستان اتفاق بسیار بزرگی در سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود.

وی گفت: ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر نیز کلنگ‌زنی شد و با توجه به اینکه در ایرانشهر نیز شاخصه‌های میانگین تخت بیمارستانی ضعیف است افتتاح این بیمارستان ما را به میانگین کشوری می رساند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شمالی استان در شهرستان زاهدان نیز بیمارستان جدید کلنگ زنی خواهد شد بیان کرد: این بیمارستان نیز ما را میانگین شاخص های بیمارستانی نزدیک تر خواهد کرد که امیدواریم این طرح‌ها در طول عمر این دولت به نتیجه برسد.

وی در مورد منابع تامین ساخت این بیمارستان‌ها افزود: با توجه به اینکه بودجه دولت پایین است بخشی از این منابع از داخل استان تامین می‌شود زمین این بیمارستان‌ها با مشارکت منطقه آزاد در نظر گرفته شده و پروانه ساخت آن نیز مجانی است.

موهبتی خاطرنشان کرد دانشگاه بین المللی چابهار نیز زمین آن از سوی شورای شهر و شهرداری در نظر گرفته شده و پروانه ساخت آن نیز مجانی است .

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد: امیدواریم با ساخت این بیمارستان 540 تختخوابی مردم سیستان و بلوچستان به به آرزوی دیرینه خود که کوتاه کردن مسیر رفت و آمد برای درمان به شهرهای دیگر بوده است برسند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:2دی 1397 ، کدخبر: 1905680،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین