پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری و انتقال 8 کامیون زباله از طبیعت گردشگرپذیر گچساران یک روز پس از 13 فروردین خبرداد.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری و انتقال 8 کامیون زباله از طبیعت گردشگرپذیر گچساران یک روز پس از 13 فروردین خبرداد.

سید اسدالله هاشمی گفت: با نظارت محیط زیست وکمک شهرداری، بخشداری گچساران در پایان 13 فروردین 8 کامیون زباله به جامانده از گردشگران در روز انس با طبیعت جمع آوری و به مکان های مجاز انتقال داده شد.

وی اظهارکرد: در راستای ارتقاء فرهنگ زیست محیطی، حفظ و جلوگیری از پراکندگی زباله ها درطبیعت استان بویژه درمناطق حفاظت شده در 2روز 12 و13 فروردین توسط ادارات شهرستانی تابعه استان با همکاری خودجوش انجمن های زیست محیطی 2500 بسته فرهنگی آموزشی و 150 کیلو کیسه ویژه جمع آوری زباله بین گرشگران شهرستانهای استان توزیع شد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به انتقاد از حجم انبوه زباله و پسماند بجامانده درطبیعت از گرشگران در 13 فروردین خاطرنشان کرد: با نظارت محیط بانان وکمک فعالان محیط زیست، مجموعه شهرداری و بخشداری گچساران تعداد 8 کامیون زباله یک روز پس از 13 فروردین در مناطق گردشگری قلات، گناوه و دشتک دیل جمع آوری و به محل های مجاز انتقال داده شد .

هاشمی به "پویش مردمی بدون زباله با شعار از خودمان شروع کنیم" اشاره و تصریح کرد: وضعیت گردشگرپذیر استان ما ایجاب می کند که مردم میهمان نواز و خون گرم سرزمین چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد نسبت به سنوات قبل حساسیت بیشتری به پاکسازی ,حفظ و نگهداری طبیعت خود داشته باشند وی درپایان ضمن تشکر از تمامی نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست استان و شهرستانها که طی ایام و تعطیلات نوروز از هیچ تلاشی برای حفاظت از محیط زیست استان دریغ نکردند, به نزدیکی فصل گرما اشاره و اضافه کرد: با شروع فصل گرما این احتمال وجود دارد که در نقاطی از طبیعت استان که بیشتر گردشگر پذیراست، آتش سوزی های اتفاق بیافتد، بنابراین از همه مردم تقاضامندیم زمان حضور در طبیعت و روشن کردن آتش حتما حتما نکات ایمنی و حفاظتی را رعایت نمایند تا شاهد بروز چنین اتفاقات تلخی و ناگواری برای طبیعت استان نباشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 97011905114، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
این یعنی اوج علاقه مردم به طبیعت در ایران ؛ فرهنگ مردم را به همین آسانی ها نمیشود تغییر داد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
انقدر به محیط زیستمون بی اهمیتی میکنیم که واقعا بی تفاوت شدیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین