پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
معاون سابق صدام حسین در اظهاراتی ضمن توهین به شیعیان و ایرانی ها، اظهار داشت که ترامپ هرگز به ایران حمله نخواهد کرد.

شعارسال:معاون سابق صدام حسین در اظهاراتی ضمن توهین به شیعیان و ایرانی ها، اظهار داشت که ترامپ هرگز به ایران حمله نخواهد کرد.

عزت ابراهیم الدوری،‌ معاون سابق صدام حسین، پانزده سال پس از سقوط رژیم بعث در ویدئویی ظاهر شد. الدوری که اکنون ۷۵ سال دارد در هفتاد و یکمین سالگرد تأسیس رژیم بعث عراق، در ویدئویی که به شکل زنده از روی فیس‌بوک پخش می‌شد صحبت کرد.

او با توهین به شیعیان، آنها را در کنار سلفی‌ها قرار داد و مدعی شد که این دو گروه به نام دین، زندگی را نابود می کنند و اضافه کرد: «ما بعثی‌ها مانند پارسیان صفوی اهل معامله کردن با دین نیستم.»

یورونیوز گزارش داد، الدوری ایران را به دست‌اندازی در خاورمیانه محکوم کرد و گفت ایران مستقیما به کشورهای عراق،‌ سوریه و یمن حمله کرده و بنابراین نخستین هدف آنها (بازماندگان حزب بعث) مبارزه با ایران خواهد بود.

معاون سابق صدام افزود: «ترامپ تا قیام قیامت هم به ایران حمله نخواهد کرد» و تهدید کرد اگر «عراقی‌ها آزاد نشوند و محدودیت پولهای مسدود شده عراق برداشته نشود» به دولت عراق اعلان جنگ خواهد داد و به منافع ایران و کشورهای غربی حامی دولت عراق حمله خواهد کرد.

او که گفته می‌شود در رشد داعش در عراق نقش مهمی داشته،‌ همچنین معتقد است روسیه و آمریکا به سوریه یورش برده‌اند. او از تمامی اعراب خواست تا «روابط اقتصادی و سیاسی خود را با اسرائیل و هم‌پیمان او یعنی ایالات متحده معلق» کنند.

عزت ابراهیم الدوری که گمان می‌رفت در عملیات امنیتی سال ۲۰۱۵ در کوه‌های حمرین کشته شده است یک سال بعد در ویدئویی در شبکه العربیه ظاهر شد. سرویس‌های امنیتی آمریکا،‌ در میان برگ برنده‌های رژیم بعث به وی لقب «شاه گشنیز» داده‌‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پارسینه، تاریخ انتشار20فروردین 96،کدخبر: 421222، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
خیلی بیجا میکنن که به اران و شیعه توهین میکنن...همینکه میدونین دشمنان ما هیچ غلطی نمیتونن بکنن خودش برای همه کافیه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
ترامپ چون جرئت حمله ندارد و از قدرت ایران واهمه دارد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
نباید بهشون رحم می کردیم همون اخر جنگ باید از ریشه همه ی این بعثیا رو می خشکوندیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین