پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
بیش از ۹ دولت عربی یعنی عراق، فلسطین، الجزایر، کویت، مصر، موریتانیا، لیبی، اردن و عمان، خواستار شرکت بشار اسد در این نشست شده اند.

شعارسال: بیش از ۹ دولت عربی یعنی عراق، فلسطین، الجزایر، کویت، مصر، موریتانیا، لیبی، اردن و عمان، خواستار شرکت بشار اسد در این نشست شده اند.

رئیس جمهور مصر ولی عهد سعودی را برای حضور سوریه در نشست اعراب در ریاض قانع کرده است. این روزنامه لبنانی در ادامه آورده است: بیش از ۹ دولت عربی یعنی عراق، فلسطین، الجزایر، کویت، مصر، موریتانیا، لیبی، اردن و عمان، خواستار شرکت بشار اسد در این نشست شده اند. تا به این ترتیب با حضور سوریه در نشست، تعلیق عضویتش در نشست اتحادیه عرب، به پایان برسد؛ چه بسا حضور بشار اسد در این نشست، بتواند اغاز تازه ای برای روابط بین سوریه و عربستان سعودی باشد، پس از آنکه درگیری طولانی با هم داشتند.

اما دمشق هنوز توضیحی درباره این خبر نداده است؛ با اینکه می داند مذاکرات عربی در حال انجام است تا اسد در نشست مذکور حضور داشته باشد و عربستان سعودی به محض دریافت موافقت رئیس جمهور سوریه برای حضور، یک دعوتنامه رسمی از طریق وزیر خود به دمشق ارسال خواهد کرد که دربردارنده دعوت مستقیم بن سلمان است.

آیا شرایط تغییر کرده و صلح اتفاق خواهد افتاد؟ و ایا رئیس جمهور سوریه را در پایتخت عربستان سعودی خواهیم دید؟ چه کسی می داند؟!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 421170، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
من به جای ایشان بودم در این اجلاس به نشانه اعتراض به جنایت های عربستان شرکت نمیکردم
ا.ح75
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
واقعا اگر بشار اسد پشت ایرانو خالی کنه و بره پیش عربستانی ها هیچی دیگه نمیشه گفت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین