پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۰۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
وزیر بهداشت با بیان این که نوسانات بازار ارز حتما بر روی دسترسی و قیمت مواد اولیه و تجهیزات پزشکی در بازار، تاثیر گذار است گفت: تا کنون اجازه نداده ایم که نوسانات بازار ارز بر روی حوزه سلامت و محصولات آن، اثرگذار باشد.

شعارسال:وزیر بهداشت با بیان این که نوسانات بازار ارز حتما بر روی دسترسی و قیمت مواد اولیه و تجهیزات پزشکی در بازار، تاثیر گذار است گفت: تا کنون اجازه نداده ایم که نوسانات بازار ارز بر روی حوزه سلامت و محصولات آن، اثرگذار باشد.

دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت خیریه الغدیر بومهن، در خصوص تاثیر نوسانات ارز بر قیمت تجهیزات پزشکی، گفت: با تصمیم شب گذشته رییس جمهور و مسئولان اقتصادی دولت، وظایف دستگاهها مشخص شد.

وزیر بهداشت با اشاره به تامین مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی با استفاده از ارز خارجی، یادآور شد: نوسانات بازار ارز حتما بر روی دسترسی و قیمت مواد اولیه و تجهیزات پزشکی در بازار، تاثیر گذار است و یک طرف هم، بیمه ها به عنوان خریداران خدمات هستند و حتما باید تدبیر جدیدی اندیشیده شود.

دکتر هاشمی تصریح کرد: اجازه نداده ایم که نوسانات بازار ارز بر روی حوزه سلامت و محصولات آن، اثرگذار باشد اما این اقدام هم خیلی منطقی نیست چون وارد کننده باید با قیمت روز، دلار، خرید کند و فشار هم تا اندازه ای قابل تحمل است و تصمیمات ما باید علمی و منطقی باشد اما امیدواریم که با توجه به اراده دولت که شب گذشته اعلام شد، مشکلی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی پیش نیاید.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به بازدید خود از از بیمارستان در حال ساخت خیریه الغدیر بومهن گفت: یکی از مشکلات تهران این است که شهرستان هایی در آن ایجاد شده که هیچ فکری برای خدمات مورد نیاز آنها از جمله خدمات بهداشتی و درمانی نشده است.

دکتر هاشمی اظهار داشت: این بیمارستان 200 تختخوابی توسط مرحوم جابرانصاری یکی از خیرین بزرگوار بنا شده و تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد و اگر این بیمارستان ساخته نمی شد، هیچ امکانات درمانی در این منطقه وجود نداشت و مردم باید به تهران مراجعه می کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بهداشت نیوز، تاریخ انتشار 21 فروردین 97، کدخبر: 60427 ،www.behdashtnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
واقعا بی نظیره که اقای هاشمی در بدترین شایط هم این حوزه رو بدون اسیب حفظ میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
این روز ها دوباره آرامش به بازار ارز بازگشته است و دوباره میتوان آرامش را در بازار مشاهده کرد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
نوسانات نرخ ارز در طی این مدت بر کل بازار ایران تاثیر گذاشته است و باعث بی ثباتی بازار شده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین