پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات جالیزی ناوگان باری استان به سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان اعزام می‌شود.

شعارسال: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات جالیزی ناوگان باری استان به سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان اعزام می‌شود.

احمد جمشیدی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات جالیزی در استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان مانند ایرانشهر، چاه‌بهار و سرباز نیاز به انواع کامیون جهت حمل محصولات به مناطق مختلف کشور وجود دارد.

وی افزود: در همین راستا انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالای شهرکرد و بروجن، انجمن صنفی کارگری ناوگان ترابری شهرکرد و حومه، بروجن- لردگان، فرخشهر و سفیددشت نسبت به اعزام کامیون به این مناطق اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعریض عملیات برخی‌ پل‌ها در استان بیان کرد: عملیات تعریض پل میچ قاوان در جهت اصلاح و رفع نقطه حادثه‌خیز در محور لردگان ـ مالخلیفه اجرا شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرای دستکاها و جان پناه دستکها در 4 طرف پل چم‌نار در مسیر سامان ـ چم‌نار ـ شوراب نیز انجام شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397، کدخبر: 1697800، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا مردم ایران همیشه پشت هم بودن تو بلایا و مشکلات جمعی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین