پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
نماینده روسیه در نشست شورای امنیت پیش نویس قطعنامه ارائه شده درباره حمله شیمیایی در سوریه را وتو کرد.
شعارسال: واسیلی نونزیا نماینده روسیه بعد از رای گیری درباره این قطعنامه در این نشست گفت: پیش‌نویس ارائه شده از سوی آمریکا، تلاشی برای منحرف کردن افکار عمومی و گامی دیگر به سوی تقابل است. آمریکا می‌خواهد ساز و کار پیشین را که عروسک خیمه‌ شب بازی مخالفان دمشق بود، احیا کند.

وی اضافه کرد؛ سوال من این است که اصلا چرا می‌خواهید تحقیق کنید؟ شما که از حالا نتیجه را مشخص کرده‌اید. شما نمی‌خواهید حقیقت را بدانید، بلکه مدت‌هاست که دنبال بهانه‌ای برای حمله بوده‌اید.

وی تاکید کرد که پارسال هم دقیقا همین مسیر طی شد و شما(غرب) با همین بهانه به سوریه حمله موشکی کردید. این بار هم کلاه سفیدها بهانه لازم را در اختیار شما قرار دادند.

بنابر گزارش فارس؛ نیکی هیلی نماینده آمریکا هم در این نشست گفت: این کشور «هفته‌هاست» که برای ایجاد ساز و کاری برای تحقیق درباره حملات شیمیایی در سوریه تلاش می‌کند و پیش‌نویس امشب بر اساس پیشنهادات کشورهای مختلف تنظیم شده است.

ما ژائو نماینده چین نیز در این نشست گفت که پکن هرگونه استفاده از زور را به ویژه در روابط بین الملل رد میکند.

**هشدار شدید روسیه به آمریکا

ولادیمیر چیزوف نماینده روسیه در اتحادیه اروپا گفت که مسکو نسبت به هرگونه اقدام نظامی توسط آمریکا و متحدانش علیه سوریه هشدار داده است.

الکساندر زاسیپکین سفیر روسیه در بیروت نیز گفته که اگر آمریکا علیه سوریه اقدام نظامی کند مسکو به آن پاسخ خواهد داد.

به گزارش تاس، چیزوف افزود: مسکو به نمایندگان آمریکا چه به صورت علنی و چه به صورت خصوصی و از طریق کانالهای نظامی در زمینه عواقب جدی حمله به دمشق هشدار داده است.

وی تاکید کرد که اقدام نظامی احتمالی آمریکا در واکنش به حمله شیمیایی صورت گرفته در دوما پاسخ سختی خواهد گرفت که هرگز اتفاق نیفتاده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397 ، کدخبر: 845766 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
روسیه به خوبی میتونه دوباره جهان رو به سمت دو قطبی شدن پیش ببره و در این مورد تا به الان هم خیلی خوب عمل کرده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین