پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اتفاقاتی از چند ماه قبل افتاد، اما چرا دولت التهابات بازار ارز را پیش بینی نکرده است.

شعار سال: محمد قاسمی معاون پژوهش های اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس امروز در صحن علنی اظهار کرد: ما در نظام بانکی با ریسکی مواجه هستیم، یعنی حجم نقدینگی فراوانی داریم که اگر به شکل بهینه مدیریت نشود این وضع می تواند ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که از چند ماه قبل تحولاتی که راجع به قانون مالیات بر ارزش افزوده در دوبی بود و قانون مبارزه با پولشویی در چین اتفاق افتاد این پیش بینی را بوجود می آورد که دسترسی ما به ارز کمتر می شود اما این سوال مطرح است که دولت چرا التهابات را پیش بینی نکرده است.

قاسمی تاکید کرد: چند ماه است صداهای مختلفی در دولت شنیده می شود و صدایی که بلند است این است که نرخ ارز باید افزایش پیدا کند، این موضوع باید حتما مدیریت شود .

معاون پژوهش های اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس گفت: ما بر مبنای ثبت سفارش، عرضه ارز را مدیریت می کنیم، مدیریت ثبت سفارش باید توسط دولت انجام شود و اینکه تقاضای ارز برای چه کالایی نیاز است باید ساماندهی شود.

قاسمی بیان کرد: به خارجی ها داریم التماس می کنیم که در فلان حوزه نفتی سرمایه گذاری کنید آیا نمی توانیم این التماس را به مردم خودمان کنیم؟

معاون پژوهش های اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس افزود: : آیا حقیقتا راه حل کارشناسی برای ایجاد بازار آتی ارز نداریم؟ در این گونه موارد دولت باید عمل کند و صندوق ارزی و طلا هم وارد شود و اعتماد مردم را جلب کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شاست هشتگ، تاریخ انتشار 21 فروردین 97، کد مطلب: 10520997275668101500، www.8tag.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
دولت فقط به فکر مذاکره با کشور های دیگر و مسئله مسخره ی برجام است ؛ چرا نگاه های روحانی از داخل منحرف شده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین