پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۶۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
سیدجواد ابطحی درباره تلاش شخصیت های جریان اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، گفت: شک دارم آقای ضرغامی فعالیت هایی که در اینستاگرام دارد یا مصاحبه ها و دیدارهایش با هدف کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

شعارسال:سیدجواد ابطحی درباره تلاش شخصیت های جریان اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، گفت: شک دارم آقای ضرغامی فعالیت هایی که در اینستاگرام دارد یا مصاحبه ها و دیدارهایش با هدف کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

وی درباره هدف جلیلی از تشکیل دولت در سایه نیز یادآور شد: جلیلی از مردان ارزش‌مدار است و قصدش آماده شدن برای انتخابات ریاست جمهوری نیست. در برخی جلسات من بودم موضوعی را به بحث می گذارند و جمع بندی نظرات را به دولت یا مجلس می دهند بنابراین هدف از تشکیل دولت در سایه این نبود که مهره چینی برای فرمانداران، استانداران و اعضای کابینه کند. در واقع اسمش دولت در سایه است اما عملکردش ارائه راهکار و روش برای حل مشکلات کشور است.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تحرکات علی لاریجانی بیان کرد: از خود آقای لاریجانی چیزی نشنیدم اما وقتی کسانی همچون کاظم جلالی صحبت هایی می کنند و می گویند بهترین گزینه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آقای لاریجانی است. این مسئله آدم را دچار شک و تردید می کند چون از گذشته نیز آقای لاریجانی جلساتی با بعضی دوستان نمایندگان کنونی و ادوار مجلس دارد. مجموع این مسائل شاید به ذهن برساند که آقای لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده فعالیت می کند.

وی درباره برخی خبرهای مربوط به تلاش علی لاریجانی برای تشکیل پارلمان در سایه گفت: پارلمان در سایه معنا ندارد اما نمایندگان ادوار مجلس هر هفته روز یکشنبه ها جلسه می گذارند و دستورکار دارند، در بعضی قوانین ورود می کنند، بیانیه می دهند و بدنه اصلی این مجموعه نیز با آقای لاریجانی مرتبط است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره علت حمایت علی لاریجانی از ساماندهی نمایندگان ادوار و ارتباطش با زمینه چینی برای ارائه لیست سراسری در انتخابات مجلس سال آینده گفت: همین است، منتها می خواهد یک حزبی بدون نام و تحت عنوان نمایندگان ادوار شکل بگیرد و از پتانسیل نمایندگان ادوار در حوزه های انتخابیه سابق آنها استفاده کند چون برخی از نمایندگان ادوار همچنان نفوذی در حوزه انتخابیه خود دارند بنابراین هدف آن است که از نفوذ نمایندگان ادوار استفاده شود. البته من برآیندم این نیست که آن ایده آلی که آقایان تصورمی کنند محقق شود.

وی با بیان اینکه برنامه لاریجانی برای انتخابات مجلس موفقیتی در پی ندارد ادامه داد: بعید می دانم با این مکانیزم به نتیجه برسد چون نمایندگان ادوار بیشتر در تهران ساکن هستند و کمتر به حوزه های انتخابیه می روند، مَثَل معروفی است که می گوید از دل برود هر آنکه از دیده برفت. مگر اینکه برخی پُروپاگاندای انتخاباتی، پخش پول و وعده های آنچنانی برای برخی شان توفیقی حاصل کند.

عضو جبهه پایداری درباره تحرکات سیاسی قالیباف و رضایی گفت: هر دو چند مرتبه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بودند، آنها طرفداران جدی خود را در نحله هایی از اصولگرایان دارند. دیدارهایی هم با برخی شخصیت ها و سیاسیون برگزار می کنند بنابراین او و آقای محسن رضایی بی میل نیستند و جدی می خواهند براساس تکلیف دینی وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شوند و به این سادگی ها کنار نمی روند.

ابطحی درباره نحوه مدیریت تکثر شخصیت ها در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: آنچه اصولگرایان را فشل کرده است همین تکثرگرایی بوده، یک زمانی شیخوخیت را می پذیرفتند و کنار می رفتند. متأسفانه این شیخوخیت به شکل قدیم وجود ندارد. مگر اینکه خردجمعی حاکم شود و همه به این نتیجه برسند شخصیتی که محبوبیت دارد فقط در صحنه بماند و بقیه به نفع او کنار بروند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رویداد24، تاریخ انتشار 24فرودین 97، کد خبر: 118294،www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
امیدوارم که رییس جمهور بعدی مردم ایران کسی باشه که به درد مردم برسه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
لاریجانیا تا جیگاه رهبریو نگیرن اروم نمیشن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
لاریجانی جناح چندان مشخصی ندارد ، بازی های اصلاح طلبی و اصول گرایی دیگر در کشور تمام شده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
اصولگرایی دیگر در ایران طرفدار ها چندانی را ندارد ؛ ایران نیازمند جریان های جدیدی است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
لاریجانی میتواند گزینه بسیار مناسبی برای این انتخابات باشد ولی جناح مشخصی در خود ندارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین