پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
«سام آلتمن» رئیس کمپانی «وای کامبیناتور» معتقد است: «اینکه شما روزی ۱ درصد بهره‌وری داشته باشید به مراتب بهتر از آن است که در یک روز ۱۰ درصد کارها را انجام دهید.» آلتمن ۸ نکته برای افزایش کارآیی را عنوان می‌کند که موجب خواهد شد بهترین بهره را از زمان ببرید.

شعارسال:«سام آلتمن» رئیس کمپانی «وای کامبیناتور» معتقد است: «اینکه شما روزی ۱ درصد بهره‌وری داشته باشید به مراتب بهتر از آن است که در یک روز ۱۰ درصد کارها را انجام دهید.» آلتمن ۸ نکته برای افزایش کارآیی را عنوان می‌کند که موجب خواهد شد بهترین بهره را از زمان ببرید.

بهره‌وری مانند پول و سرمایه، در طول زمان افزایش پیدا می‌کند. چند دقیقه اینجا و دقایقی آنجا، زمان به دست می‌آید اگر تلاش‌ها برای جمع‌آوری زمان مورد نیاز متمرکز باشد.

 «سام آلتمن» رئیس کمپانی «وای کامبیناتور» معتقد است: «اینکه شما روزی یک درصد بهره‌وری داشته باشید به مراتب بهتر از آن است که در یک روز ۱۰ درصد کارها را انجام دهید.» آلتمن ۸ نکته برای افزایش کارآیی را عنوان می‌کند که موجب خواهد شد بهترین بهره را از زمان ببرید.

جلو زیان را بگیرید:

اگر در مسیر اشتباه قرار داشته باشید، مهم نیست که با چه سرعتی حرکت می‌کنید. مهم است که با قدرت به توسعه کار خود بپردازید و بر ایده‌های مورد نظر متمرکز بمانید. با پرداختن به کارهای بی‌اهمیت روحیه و انگیزه خود را از دست خواهید داد.

برای خود فراغت داشته باشید:

آلتمن در اتاق خود زمینه را برای مطالعه در نظر گرفته و گاهی نیز برای تفریح به طبیعت پناه می‌برد. گذراندن وقت با افراد خوش‌فکر نیز می‌تواند به غنی‌شدن فکر جهت فعالیت‌های استارتاپی و کارآفرینی کمک کند. فکر کردن به اولویت‌های برنامه‌ریزی در چنین شرایطی مهیا می‌شود.

کاری را انجام دهید که دوستش دارید:

کار سختی است که به موضوعی توجه کنید و اهمیت دهید که کمترین اهمیتی برایتان ندارد. اگر چنین شرایط برای شما رخ داد به سرعت وظایفی ه در دایره علاقه‌تان نیست را منتقل کنید تا سرعت و کارآیی‌تان افت نکند.

برای یادگیری زمان بگذارید:

با یادگیری آنچه نسبت به انجامش مشتاق هستید می‌توانید توان و کارآیی خود را افزایش دهید. داشتن همکاران باهوش و خلاق که شما را به انجام کارهای سخت نشویق می‌کنند می‌تواند زمینه‌ساز رشد شما شود.

هدف‌گذاری کنید و فهرست تهیه کنید:

آلتمن توصیه می‌کند برای هر روز، هفته، ماه و سال‌تان فهرستی از اقدامات لازم را تهیه کنید. با تهیه این فهرست‌ها می‌توانید سرعت پیشرفت خود را به درستی ارزیابی کنید. صرف زمان برای تهیه فهرست موجب می‌شود در اقدامات خود شتاب بیشتری داشته باشید.

فقط بگویید نه:

با بی‌رحمی به کارهایی که در اولویت‌های پایین قرار دارد «نه» بگویید. در ارتباط با جلسات نیز بهترین و مفیدترین جلسه در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قابل برگزاری است و اختصاص زمانی طولانی‌تر از این میزان، اتلاف آشکار وقت و انرژی است.

هوشمندانه کار کنید:

دنبال کردن میزان بهره‌وری به تنهایی مفید نیست. ابتدا وظایف را اولویت بندی کرده و سپس هوشمندانه کار را دنبال کنید.

شیوه زندگی خود را بهینه‌سازی کنید:

بهترین روش زیستن که مناسب شماست را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی ورزش می‌کنید و رژیم غذایی مفیدی را دنبال می‌کنید. اگر سالم نباشد از پس کارهای سخت بر نمی‌آیید. فضای کاری خود را به بهترین شکل پیکربندی کنید و عواملی که تمرکزتان را برهم می‌زند از بین ببرید.

شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تجارت نیوز، تاریخ انتشار 25فروردین 96، کد خبر: 230907 ، tejaratnews.com www.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
استارت آپ ها در ایران اخیرا بازار بسیار خوبی ار تجربه میکنند و برای همین اخیرا دولت حمایت های جدی ای از این ها به عمل میاورد
ا.ح75
ناشناس
Belgium
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
خیلی نکات کارامد و خوبی بود خیلی ممنونم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
خیلی نکات خوب و کار امدی بود بسیار ممنون از سایت خوبتون
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
چقدر راحت میشه با عمل کردن به اینا زندگی پر از موفقیت میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین