پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۲۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
سرپرست اداره‌کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش وضعیت اجرای فاز دوم طرح رتبه‌بندی معلمان از مهر۹۷ را شرح داد.

شعارسال: سرپرست اداره‌کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش وضعیت اجرای فاز دوم طرح رتبه‌بندی معلمان از مهر۹۷ را شرح داد.

ناصر سلیمانزاده سرپرست اداره‌کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا مرحله دوم رتبه‌بندی معلمان از مهر 97 اجرا خواهد شد؟ اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. اگر شورای عالی آموزش‌وپرورش به موقع طرح را تهیه کند_البته مراحل نهایی طی شده است_ و مراجع تصویب کننده مانند دولت و مجلس نیز آن را تصویب کنند از مهر امکان اجرای رتبه‌بندی را داریم اما باید تلاش بیشتری کنیم.

وی درباره اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح رتبه‌بندی گفت:‌ اختصاص اعتبار به مراجع تصویب‌کننده از جمله مجلس بستگی دارد که با چه درصدی از درخواست ما موافقت کنند و موافقت آنها میزان اعتبارات را مشخص می‌کند، 8 هزار میلیارد تومان حداکثر رقمی است که درخواست داریم و اگر با درصد پایین‌تری موافقت کنند مبلغ کمتری اختصاص می‌یابد مثلا ممکن است ما بگوییم 50 درصد حقوق ثابت و آنها با 30 درصد موافقت کنند.

در همین رابطه علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش درباره سرنوشت اجرای فاز دوم طرح رتبه‌بندی از مهر امسال گفت: طرح رتبه‌بندی یکبار در سال 94 از طریق مصوبه دولت اجرا شد و 6 هزار میلیارد تومان طی سه سال برای اجرای آن اختصاص یافت که اعتبار آن را به ما ابلاغ کرده‌اند و در بودجه آموزش‌وپرورش موجود است. مبلغ نهایی برای طرح رتبه‌بندی و عددی که می‌تواند بر حقوق افراد تاثیر بگذارد به قانون نهایی که باید توسط مجلس تصویب شود، بستگی دارد و لایحه آن در 6 ماهه نخست امسال به مجلس ارائه می‌شود. برای اجرای رتبه بندی اگر بخواهیم یک مرحله جلوتر برویم سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم اما اگر رتبه بندی مدنظر سند تحول بنیادین اجرا شود 8 هزار میلیارد تومان نیاز داریم که 6 هزار میلیارد آن را در بودجه 97 داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1397، کدخبر: 1700307 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین