پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
معاون اتباع و امور مهاجرین استانداری تهران به بازدید سفرای سوئد در ایران، ترکیه، اردن و مصر از اردوگاه اتباع خارجی تهران اشاره کرد و گفت: ۲۶ تن از دیپلمات‌های سوئدی از اردوگاه اتباع افغانی و عراقی در تهران بازدید کردند و از عملکرد ایرانی‌ها راضی بودند

شعار سال: میترا قدیمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید جمعی از سفرا و دیپلمات‌های سوئدی و برخی از فعالان سازمان‌های مردم نهاد از اردوگاه سلیمانخانی تهرانسر، اظهار داشت: یکی از وظایف دفتر اتباع و مهاجرین عقد قراردادهای دو جانبه و چند جانبه با «ان‌.جی‌.او‌»های خارجی و کمیساری عالی پناهندگان است؛ هیاتی که برای بازدید حضور یافتند به دعوت کمیساری‌ها از کشور سوئد بودند.

وی ادامه داد: در حدود 26 نفر از دیپلمات‌ها و سفرا و دفتر عملیاتی سفارت سوئد در ایران به همراه دفتر عملیاتی کمیساری پناهندگان و کمیسر در این بازدید حاضر شدند و نشستی با تعدادی از جامعه اتباع و پناهنده‌ها داشته‌اند.

معاون اداره کل اتباع و امور مهاجرین استانداری تهران تصریح کرد: این نشست بازدیدکنندگان به منظور نیازسنجی این جامعه و حمایت مالی از این نیازها در ایران و به‌ویژه در تهران است؛ بازدیدکنندگان را سفیر سوند در ایران، ترکیه، اردن، امارات و مصر تشکیل می‌دادند؛ بیشتر این افراد از وزرات خارجه سوئد و ارگان‌هایی که در مورد اتباع خارجی تصمیم می‌گیرند، بوده‌اند.

قدیمی درباره ارزیابی بازدیدکنندگان از این اردوگاه اتباع خارجی در ایران، گفت: مهمانان خارجی از کارگاه آموزش خانواده ما و بحث حقوق بین الملل بسیار خوشحال شدند.

محسن حبیبی رییس اردوگاه سلیمانخانی نیز در این مراسم بازدید اظهار داشت: سالانه دو بار این بازدیدها انجام می‌گیرد که تاثیرگذاری خود را خواهد داشت.

وی مرکز سلیمانخانی را بسیار مدرن و مناسب دانست و تصریح کرد: این مرکز یکی از مراکز مدرن و اولیه سطح کشور است که تعداد 175 هزار نفر اتباع افغاتی تحت پوشش این مرکز است و 6 هزار نفر نیز اتباع عراقی هستند.

حبیبی همچنین حضور چنین مهمانانی را حائز اهمیت دانست خاطر نشان کرد: ارزیابی آنان از خدمات ایرانی‌ها به اتباع بسیار مثبت بود و این مرکز مورد تایید آنان بود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1394، کد مطلب: 1023908:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین