پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از تعیین تکلیف11 قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از تعیین تکلیف11 قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

علیرضا شفیع‌زاده در جلسه هیات حل اختلاف و داوری برای تعیین تکلیف زمین‌های صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اظهار کرد: در این جلسه 13 پرونده مربوط به زمین‌های صنعتی راکد با مساحتی قریب به 10هکتار بررسی و در 11 پرونده به صدور رای منتهی شد.

وی افزود: آرای صادره شامل چهار رای استمهال و هفت رای فسخ قطعی است که با توجه به جایگاه قانونی هیات حل اختلاف و داوری لازم‌الاجرا است.

شفیع‌زاده تصریح کرد: بر این اساس نزدیک به دو هکتار از زمین‌های صنعتی که بلاتکلیف بودند به دولت مسترد شد و اگر در موارد استمهالی اقدام عاجلی صورت نپذیرد، شرکت شهرک‌های صنعتی استان پیگیرهای قانونی را برای استرداد اعمال می‌کند.

به گفته وی، در حال حاضر 29 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در 21 مورد از آن‌ها آماده‌ی واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020200833، www.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
بعد از این همه مدت تازه تکلیفش معلوم شد واقعا میشد زودتر بهش پرداخت/
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین