پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
حسین عبده تبریزی تاکید کرده که در جریان راه اندازی شرکت بیمه زندگی باران فقط نقش مشاور مطالعاتی آن را برعهده داشته و هیچگونه رابطه سهامداری با این شرکت بیمه ای در آستانه تاسیس ندارد.

شعار سال: مشاور وزیر راه وشهرسازی، داشتن هرگونه رابطه سهامداری با شرکتِ در آستانه تاسیس شرکت تخصصی بیمه زندگی باران را رد کرد.

اواسط اسفندماه سال قبل، عبدالناصرهمتی، رئیس کل بیمه مرکزی در سی‌امین صبحانه کاری بازار سرمایه خبر داد که دومین بیمه تخصصی عمر در شورای بیمه تصویب شده و اسم آن هم بیمه زندگی "باران" است و ابراز امیدواری کرد که پروانه آن هم هرچه زودتر صادر شود.

از همان زمان تا اکنون نجواهای مختلفی دایر بر وجود رابطه سهامداری بین این شرکت در آستانه تاسیس با حسین عبده تبریزی در صنعت بیمه به گوش رسیده است.

اکنون، حسین عبده تبریزی تاکید کرد که در جریان راه اندازی شرکت بیمه زندگی باران فقط نقش مشاور مطالعاتی آن را برعهده داشته و هیچگونه رابطه سهامداری با این شرکت بیمه‌ای در آستانه تاسیس ندارد.

گفتنی است عبده تبریزی متخصص در حوزه تامین مالی پروژه‌هاست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار 4 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 2112022، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
مشاوره گرفتن از مدیران موفق کشوری کار بدی نیست و حتی قابل تقدیر است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین