پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع یک طرح ضد ایرانی را در زمینه حقوق بشر تصویب کرد.
شعارسال: مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع طرح موسوم به قانون پاسخگویی حقوق بشر و گروگانگیری ایران را تصویب کرد که از دولت آمریکا می خواهد طی حداکثر 270 روز گزارشی را درباره مقام‌های ارشد ایران که مرتکب «نقض حقوق بشر» شده‌اند تهیه کند و به کنگره ارائه کند.

این طرح که در اسفندماه گذشته در کمیته امور خارجی تصویب شده بود، پنجشنبه عصر با 410 رای موافق و تنها 2 رای مخالف در مجلس نمایندگان تصویب شد.

پیشتر، «اد رویس»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان در جلسه بررسی این طرح مدعی شده بود: «برای سال ها رژیم در تهران تمامی اپوزیسیون را با شیوه های بی‌رحمانه درد آور از جمله شکنجه در زندان اوین و دیگر زندانهایش و همچنین اعدام های گسترده در هم شکسته است. اما شمار کمی از مقام های جمهوری اسلامی ایران برای نقض حقوق بشر مسئول شناخته شده اند. رئیس قوه قضاییه ایران به طور مشخص تا دسامبر سال گذشته برای نقض حقوق بشر مسئول شناخته نشده بود

وی گفته بود: این رژیم، رژیمی است که در تلاش برای باج خواهی که تا کنون سابقه نداشته است، اتباع آمریکا، از جمله یکی از آنها که در وضعیت بد جسمانی قرار دارد، را بر اساس اتهامات دروغین زندانی کرده است، از جمله یکی از آن ها که در وضعیت بد جسمانی قرار دارد. مدت ها سپری شده است تا رژیم ایران با عواقب حمله به آمریکایی ها و حمله به مردم ایران مواجه شود. لایحه پیشنهادی که امروز، طرح شده است، برای همین منظور است.

تد داچ از نمایندگان فلوریدا و از تهیه کنندگان این طرح پنجشنبه در توئیتر خود خبر تصویب این طرح را داد و گفت که این طرح باید کمک کند تا باب لوینسون به عنوان «قدیمی ترین آمریکایی گرفتار در یک کشور» پیدا شود.

این طرح بعد از تصویب در کمیته امور خارجی و صحن مجلس نمایندگان، باید به تصویب سنای آمریکا برسد و بعد از آن لازم الاجرا می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار:7 اردیبهشت 97، کدخبر: 384322 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
این کشور همیشه سیاست هایش ضد مردم ایران و ایرانی ها بوده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
این چیز ها دیگه کاملا عادیه
باید به فکر مقاوم سازی اقتصادمون باشیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
من نمی دونم این اعضای مجلسشونو کیا انتخاب می کنن که انقدر ضد ایرانین؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین