پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: تاکنون ۶۰ درصد نفت ذخیره و قابل استحصال از میدان پارسی پلاستر برداشت شده است.
شعار سال: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: تاکنون ۶۰ درصد نفت ذخیره و قابل استحصال از میدان پارسی پلاستر برداشت شده است.
 ابراهیم پیرامون در حاشیه بهره‌برداری از نخستین واحد جمع‌آوری گازهای مشعل در شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار داشت: امکان جمع‌آوری 3 تا 7 میلیون فوت مکعب گاز در روز در میدان پارسی پلاستر وجود دارد.

وی افزود: این میدان یکی از میدان‌های بزرگ نفتی کشور بوده و 11 میلیارد دلار بشکه نفت داشته همچنین تاکنون 60 درصد نفت ذخیره و قابل استحصال آن برداشت شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بیان کرد: طرح بزرگ تزریق گاز از سال 77 در این میدان آغاز شده تا امروز نیز توانستیم از افت فشار میدان جلوگیری کنیم.

وی هدف از تزریق گاز را رساندن فشار به سطح اولیه بیان کرد و گفت: حاصل تزریق گاز افزایش بازیافت نفت از 34 به 30 درصد بوده که در مدت کوتاهی انجام شد و دوره آزمایشی خود را طی کرده است‌.

پیرامون خاطرنشان کرد: تاسیسات تزریق به میدان جدید پرنج با حدود 770 میلیون بشکه نفت و 18 درصد ضریب بازیافت تخلیه طبیعی نیز آماده شده است.

وی ادامه داد: تزریق از طریق یک حلقه چاه شروع شده و حجم نفت میدان را به 25 درصد می‌رساند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1712174 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
ایران بهتر است دیگر به فکر تولید نفت نباشد ؛ این ذخایر تا چند سال آینده رو به اتمام میرود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین