پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: تغییرات در شهرداری‌ها سبب تزلزل شهرداری خواهد شد.
شعار سال: معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: تغییرات در شهرداری‌ها سبب تزلزل شهرداری خواهد شد.

تقی کهوریان در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها که با حضور استاندار، معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی  استاندار و شهردار ارومیه در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: اعضای شوراها منتخب و مورد اعتماد آحاد جامعه و در مقام پاسخ‌گویی به مردم هستند.

وی افزود: بیش از 10 هزار نفر اعضای شورای شهر و روستاها و اعضای علی‌البدل در استان داریم و خدمت ما باید در سایه توجه وظایف خود به گونه‌ای باشد که تمام مردم احساس کنند که این اعضا را به خوبی انتخاب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تعداد پرونده‌هایی که در هیئت حل اختلاف ثبت و ضبط می‌شوند کاهش یابد به این معنی است که ما در چارچوب قانون عمل کرده‌ایم.

کهوریان افزود: تغییرات در شهرداری‌ها سبب تزلزل شهرداری خواهد شد چراکه در دوره‌های قبلی نیز در انتخاب شهردار مشکل داشتیم که دلیل آن ماندگار نبودن شهرداران اسبق بود.

وی گفت: باید حداقل 30 درصد از بودجه به بازآفرینی بافت‌های فرسوده اختصاص پیدا بکند و شهرستان‌ها موظف هستند هر ماه گزارش عملکرد دهند تا از روند پیشرفت کار مطلع شویم.

کهوریان افزود: یکی از اولویت‌های دولت دفع پسماندهای شهری است که بودجه آن از 800 میلیارد به یک هزار میلیارد ریال افزایش‌یافته و ما نیز باید در این برنامه‌ها با پیگیری مجوزهای زیست‌محیطی به مشکل برخورد نکنیم که نتیجه آن دفع نادرست پسماندها بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: مجموعه فعالیت شهرداری‌ها باید در مسائل محوری شهرها و روستاها باشد تا منتهی به افزایش کیفیت زندگی مردم در روستاها و شهرها شود که نتیجه آن رضایت مردم خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1713782 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین