پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از بیکاری و دریافت حق بیمه بیکاری ۸۰۰ نفر در استان در سال ۹۶ خبر داد.
شعار سال: مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از بیکاری و دریافت حق بیمه بیکاری ۸۰۰ نفر در استان در سال ۹۶ خبر داد.
 محمد علی عباس زاده وحید امروز در نشست خبری اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی توانسته تمامی تعهدات خود را در استان انجام دهد و تنها صندوق پابرجا مانده استان، تامین اجتماعی است.

وی افزود: 50 درصد جامعه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند. رضایت مندی بالا موجب درصد بالای این پوشش شده است. 110 هزار بیمه شده و 14 هزار مستمری بگیر در استان وجود دارد که مبلغ پرداختی مستمری درماه 25 میلیارد تومان است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان گفت: مصوبه بخشودگی برای کافرمایان خوش حساب از شنبه 15 اردیبهشت به مدت دوماه اجرا می‌شود. مجوز افتتاح سه کارگزاری در شهرهای اسفراین، شیروان و صفی آباد داده شده است و به مرحله افتتاح  خواهد رسید.

وی تصریح کرد: بیمه شدگانی جدید که مدرک بالای کارشناسی داشته باشند دوسال از پرداخت بیمه معاف هستند. تعداد 800 نفر به مبلغ 13 میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان در سال 96 دریافت کرده‌اند.

جلال جهان نیا مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی نیز گفت: پروژه احداث کلینیک تخصصی در محموطه بیمارستان ثامن الائمه به زودی اجرا خواهد شد. با افتتاح این کلینیک 60 تخت به ظرفیت بیمارستان اضافه می‌شود که این موضوع از جذب نیرو برخوردار است. زیر ساخت‌های بیمارستان به زودی در دست تعمیر قرار می‌گیرد.

وی افزود: در بیمارستان ثامن الائمه به زودی شاهد افتتاح بخش سی سی یو و آی سی یو خواهیم بود. این طرح‌ها 6 و نیم میلیارد تومان هزینه برداشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: سه درمانگاه تخصصی به صورت دوشیفت و تک شیفت در شهرستان‌های اسفراین، شیروان و گرمه و جاجرم مشغول خدمات رسانی هستند. درمانگاه گرمه و جاجرم به لحاظ مسافتی از مرکز استان دور است به همین جهت به دنبال دوشیفته شدن مرکز تخصصی در آنجا هستیم.

جهان نیا در پایان گفت: در سال95 در بخش درمانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مبلغ 110 میلیارد تومان هزینه شده است. تعداد پزشکانی که به صورت مستقیم در سازمان مشغول کار هستند 95 نفر و غیر مستقیم 171 نفر است. همچنین نیازمند جذب 100 نفر در بخش درمانی هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1713783 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
فکر کنم تعداد کسانی که باید این بیمه رو دریافت کنن خیلی بیشتر از این امار ها باشه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
یعنی 800 خانواده
خدا به باعثین تعطیلی مشاغل لعنت بفرستد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
این امار زنگ خطر بزرگی را به صدا در میاورد
ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم مسیله اصلی انقلاب است
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین