پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۴۰۰ معلم جدید امسال به استخدام آموزش و پرورش استان سمنان درخواهند آمد.

شعار سال: محمد دستورانی در آستانه هفته معلم با اعلام اینکه در سال ۹۶ تعداد ۴۰۰ نفر از معلمان این استان بازنشسته شده‌اند، اظهار کرد: برای جایگزینی این افراد، در چند روز آینده دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش بارگذاری می‌شود و افراد واجد شرایط می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

وی گفت: در سال جاری علاوه بر این ۴۰۰ نفر، تعدادی سرباز معلم و سرباز طلبه جذب آموزش و پرورش استان سمنان خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: به علت انقباضی بودن بودجه آموزش و پرورش و پیش‌بینی نشدن بودجه مجوز حق‌التدریس، امسال جذب حق‌التدریس نخواهیم داشت.

دستورانی افزود: در سال ۹۷ هم به تعداد سال ۹۶ بازنشسته خواهیم داشت که در سال ۹۸ هم از طریق ردیف‌های استخدامی و سرباز معلم در تأمین معلم موردنیاز اقدام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تا سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار معلم در کشور بازنشسته خواهند شد که با توجه به مکاتبات انجام‌شده از سوی وزیر آموزش و پرورش با معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد، بخشی از طریق آزمون و برون‌سپاری شدن در حوزه‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای در تأمین نیروهای موردنیاز اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تأکید کرد: با توجه به اینکه امسال، سال نشاط و شادی در فضای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، مقرر شد برنامه‌های ورزشی در مدارس تقویت شود.

دستورانی در خصوص هوشمندسازی مدارس نیز بیان کرد: در توافق با یک خیر مقرر شد با تأمین ۵۰ درصد هزینه موردنیاز در این بخش، ۴۰ کلاس درس در ۴۰ مدرسه منطقه محروم از خدمات هوشمندسازی بهره‌مند شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۱۱۰۰۰۵۰۱ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
این استخدام ها باید بررسی بشن که ایا صلاحیت فرهنگی هم دارن یا فقط تحصیل کرده هستند؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین