پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۱۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد معاونت‌های این وزارتخانه به پنج معاونت کاهش پیدا می‌کند، گفت: تا دو هفته دیگر نسخه آخر این تغییرات نهایی شده و آماده ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی می‌شود.

شعار سال: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «تغییرات در ساختار و معاونت‌های این وزارتخانه به شکلی صورت می‌گیرد؟»، اظهار داشت: تغییرات در ساختار، در راستای تکلیفی است که سازمان امور اداری و استخدامی برای همه دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش داشته است.

وی ادامه داد: تعداد معاونت‌های آموزش و پرورش به پنج معاونت کاهش پیدا کرده و به تبع آن، تعداد اداره‌کل‌هایی که در ذیل معاونت‌ها قرار دارند، کاهش پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در حقیقت در حال کار کردن روی نسخه آخر این تغییر ساختار هستیم و ان‌شاء‌الله تا دو هفته دیگر نهایی شده و آماده ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی می‌شود.

بطحایی در خصوص اینکه «چه معاونت‌هایی حذف و یا ادغام می‌شوند»، گفت: هنوز معلوم نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 19 فروردین 97، کد مطلب: 13970119000235: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
خداکنه که این عزیزانی که جدید استخدام میشن حقوقشون هم به موقع پرداخت بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین