پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
چهارتلویزیون تعاملی و هفت موسسه رسانه صوتی و تصویری وابسته به بخش خصوصی، به صورت رسمی برای فعالیتشان از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویرفراگیر مجوز گرفتند.

شعارسال: مدیران عامل چهار تلویزیون تعاملی فام، تی وی نت، آی سیما و تیوا مجوزدائم فعالیت خود را از دست آقایان سیاهکلی و قدیمی معاونان سازمان صدا وسیما دریافت کردند.

مخاطبان می‌توانند از برنامه‌های متنوع این شبکه‌های تلویزیونی تعاملی با مراجعه به آدرس اینترنتی آن‌ها یا نصب برنامه کاربردیشان استفاده کنند.

همچنین دراین مراسم به هفت موسسه رسانه صوتی و تصویری فیلم نت، آی نت، پلاس، مهر، نازدونک، بین تو و مندیر مجوز آزمایشی داده شد.

فیلم نت و بین تو رسانه‌های صوت وتصویری هستند که برای مخاطبان فیلم وسریال‌های متنوع برروی خروجی خود بارگذاری می‌کنند.

پلاس هم علاوه بر فیلم و سریال برنامه‌های مختلف گفتگو محور را برای مخاطبان خود در فضای مجازی پخش می‌کند.

نازدونک رسانه صوت و تصویر ویژه کودک و نوجوان است که انیمیشن‌ها و برنامه‌های مختلف تولیدی خود دراین حوزه را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد.

آی نت و مندیر هم رسانه‌های صوت و تصویر کاربر محور هستند که فضا را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا برنامه‌های مورد علاقه خود را دراین دو محیط برای دیگر مخاطبان به نمایش بگذارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 12اردیبهشت1397 ، کدخبر: 618545: www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
اگر انحصار پخش برنامه ها از صدا و سیما بیرون بیاید بیشرفت های بسیاری حاصل میشود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
این همه تلویزیون و کانال و برنامه داریم هیچ کدوم مخاطب خوب و فرهنگ سازی درستی رو نمیکنن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین