پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۹۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
مدیر پیام‌رسان ایرانی سروش "لیست تعرفه‌خدمات پیام‌رسان سروش" را که در فضای مجازی منتشر شده است از اساس دروغ دانست.

شعارسال: در چند ساعت گذشته مطلبی با عنوان "لیست تعرفه‌ی خدمات پیام‌رسان سروش" در فضای مجازی منتشر شده و در برخی از کانال‌ها منعکس می‌شود. در این مطلب برای تماس صوتی، فضای ذخیره فایل، ساخت گروه، ساخت کانال و حتی برای پیام‌های شخصی تعرفه مشخص شده است؛ همچنین وجود ضوابطی برای عضویت در سروش و محتوای مطالب رد و بدل شده در این پیام‌رسان ادعا شده است. با توجه به دور از ذهن بودن موارد ذکر شده در این مطلب، صحت آن را از مدیر پیام‌رسان سروش پیگیری کردیم.

سیدمیثم سیدصالحی مدیر پیام‌رسان ایرانی سروش در خصوص این موضوع اظهار داشت: مطلبی که با عنوان "لیست تعرفه‌ی خدمات پیام‌رسان سروش" در فضای مجازی منتشر شده، از اساس دروغ است؛ آن عکس که با این عنوان تولید شده، متعلق به ما نبوده و کاملاً ساختگی است.

وی در رابطه با هزینه‌ی استفاده از سروش برای کاربران، توضیح داد: در این مطلب دروغی که در فضای مجازی منتشر شده، حتی برای ارسال پیام‌های شخصی تعرفه مشخص شده است؛ این در صورتی است که نه‌تن‌ها استفاده از قابلیت‌های پیام‌رسان سروش مانند گروه، کانال و فضای ذخیره فایل رایگان است، بلکه حتی مصرف اینترنت در این پیام‌رسان نیز رایگان است.

مدیر پیام‌رسان ایرانی سروش ضمن تأکید مجدد بر جعلی بودن آن مطلب، اظهار داشت: ما در حال پیگیری هستیم تا منبع این مطلب دروغ را پیدا کنیم که مشخص شود چه کسی آن را تولید و منتشر کرده است.

سیدصالحی در رابطه با اختلال‌های زیادی که با رجوع بیشتر مردم به پیام‌رسان سروش در هفته‌های اخیر و به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام رخ داد، توضیح داد: در روز‌های اخیر ما شاهد بودیم با رجوع تعداد زیادی از مردم به سروش، تعداد کاربران این پیام‌رسان از مرز هشت میلیون نفر گذشت و در حال حاضر سروش بیش از هشت میلیون و ششصد و پنجاه هزار کاربر دارد. ضمن اینکه از این اعتماد مردم سپاسگزار هستیم و قدر آن را می‌دانیم، باید بگویم که ورود حجم بالایی از کاربران در یک مدت زمان کوتاه، موجب شده تا کندی‌هایی در برخی از مقاطع زمانی رخ دهد.

وی ادامه داد: تیم سروش در چند روز اخیر با تلاش شبانه‌روزی خود و با افزایش زیرساخت‌ها تلاش کرد تا حد زیادی این اختلالات را برطرف کند و در آخرین به‌روزرسانی که به تازگی ارائه گردید، بسیاری از مشکلات از جمله سرعت تا حد زیادی برطرف شد و مردم می‌توانند از سرویس‌های این پیام‌رسان استفاده کنند. ما همه‌ی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اختلالات به حداقل برسد و پیام‌رسان سروش با سرعت بالا و بدون اختلال به مردم ارائه سرویس کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1397، کدخبر: 682479، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
کاش رایگان بمونه و فقط برای اول کار و جذب الکی مردم نباشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
پیام رسان سروش از همان ابتدا مصرف اینترنتش رایگان بوده و هست
ا.ح75
ناشناس
Germany
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
وقتی میگیم سرور های شما باید توان استفاده خیل عظیمی از مردم رو داشته باشه برای همین میگیم
تازه هنوز دیتا بیس خاصی روی این پیامرسانها ایجاد نشده
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین