پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه گفت: دانشجویان دانشگاه ارومیه در حال حاضر با اسکان دادن ۵۵۰۰ نفر دانشجو در خوابگاه‌های دولتی و غیر دولتی در شمال غرب کشور بی‌بدیل است.

شعار سال: ولی الهوردی زاده، رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه با اشاره به نحوه ساماندهی دانشجویان در خوابگاه‌های دولتی و غیر دولتی زیر نظر دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاه ارومیه ۴۲ دستگاه خوابگاه را دارا می‌باشد که در این تعداد دستگاه ۵۵۰۰ نفر دانشجو در حال حاضر سکونت دارند.

الهوردی زاده با اشاره به تقسیم بندی آماری دانشجویان در خوابگاه‌ها بیان کرد: از ۵۵۰۰ نفر دانشجو حدود ۲۵۰۰ نفر دانشجوی دختر و حدود ۳۰۰۰ نفر در خوابگاه دولتی و غیر دولتی تقسیم بندی شده اند.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه مطرح کرد: این تعداد پذیرش دانشجو اسکان دادن آن‌ها در کل شمال غرب کشور نظیر ندارد؛ چرا که کلیه امکاناتی که در اختیار دانشجویان قرار می‌دهیم در سطح بالا و به نوعی در چند سال اخیر برای سایر استان‌ها نیز الگو واقع شده ایم.

وی با اشاره به نحوه خدمات دهی به دانشجویان توسط سیستم جدید دانشگاه گفت: در طبقه بندی جدید دانشگاه ارومیه بدین گونه است که دانشجویان هم ورودی و هم مقطع در یک رده تقسیم بندی شده اند لذا از روزی که این تقسیم بندی صورت گرفته، هیچ مشکلی در سطح خوابگاه نداشتیم.

الهوردی زاده با اشاره به اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی تصریح کرد: بیش از نصف دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ارومیه را داانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل داده است؛ بنابراین از روز اول سعی ما بر این بود به این دسته از دانشجویان عزیز چه از لحاظ کیفی و یا کمیت خدمات خوابگاهی را در عالی‌ترین سطح ارائه دهیم.

بیش از نصف دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ارومیه را داانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل داده است؛ بنابراین از روز اول سعی ما بر این بود به این دسته از دانشجویان عزیز چه از لحاظ کیفی و یا کمیت خدمات خوابگاهی را در عالی‌ترین سطح ارائه دهیم.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه با اشاره به مشکلات اداره امور خوابگاه‌ها خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل دانشگاه ارومیه در زمینه خوابگاهی، کمبود خوابگاه می‌باشد، به گونه‌ای که ما ناچار می‌شویم خارج از دانشگاه با یک سری از ساختمان‌هایی که هیچ زمینه و بستری برای خوابگاه بودن ندارند مکاتبه کنیم و بعد از افزایش دادن سطح کیفی وکمی ان‌ها دانشجویان را به ناچار در آن دسته از خوابگاه‌های داخل شهر اسکان می‌دهیم.

وی با اشاره به فرق خوابگاه‌های دولتی و غیر دولتی افزود: خوابگاه‌های غیر دولتی از نظر مالکیت، مدیریت، سرپرست، تجهیزات، ساختمان و... بر عهده بخش خصوصی است و دانشگاه ارومیه فقط در نقش ناظر قرار دارد، ولی خوابگاه‌های دولتی صفر تا صد بر عهده خود دانشگاه ارومیه می‌باشد.

الهوردی زاده در ادامه بیان کرد: ما همیشه سعی کرده ایم جامع‌ترین قرار داد‌ها را با بخش خصوصی ببندیم به گونه‌ای که در سال‌های گذشته برای سایر دانشگاه الگو واقع شدیم.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در سال تحصیلی ۹۶_ ۹۷ گفت: امسال بر خلاف سایر سال‌ها کار‌های اساسی صورت پذیرفت؛ به گونه‌ای که از ساخت خوابگاه توسط خیرین تا تعمیرات اساسی و زیرساختی و تجهیزاتی خوابگاه‌های قدیمی و فرسوده مثل چهار دستگاه، بلوک دو خوابگاه دخترانه بنت الهدی ومقدم و ... از جمله اقداماتی بود که امسال با هزینه میلیاردی تحقق یافت.

این مقام دانشگاهی تاکید کرد:در حوزه نرم افزاری هم توانستیم نرم افزاری را خریداری و تمام امور خوابگاه‌های دولتی و غیردولتی را که در گذشته به روش سنتی و وقت گیر بود ار تقا دهیم.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت مجموعه امور خوابگاهی در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ گفت: تمام تلاش ما امسال بر این اساس بود که تمام خوابگاه‌های غیر دولتی فرسوده و دور از دانشگاه را حذف و در عوض خوابگاه‌های با کیفیت را به جرگه خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه اضافه کنیم.

تمام تلاش ما امسال بر این اساس بود که تمام خوابگاه‌های غیر دولتی فرسوده و دور از دانشگاه را حذف و در عوض خوابگاه‌های با کیفیت را به جرگه خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه اضافه کنیم.

الهوردی زاده تاکید داشت: در مساله گزینش ساختمان‌های با کیفیت شهری برای دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ارومیه گا‌ها حتی سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی اعتراض می‌کردند که چرا ساختمان‌های با کیفیت بالا را برای دانشجویان دولتی انتخاب می‌کنید و برای دانشجویان غیر دولتی این اجازه را نمی‌دهید و از این دسته از حرف ها، لذا ما با قدرت تمام از آنجایی که مجموعه امور خوابگاهی دانشجو محور است ایستادیم تا رفاه حداکثری را برای دانشجویان سراسری مهیا کنیم.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه با اشاره به نحوه برخورد مجموعه امور خوابگاهی با توجه به انبوه کاری با دانشجویان افزود: علی رغم مقایسه تعداد مراجعات دانشجویان نسبت به سایر معاونت ها، همکاران و عزیزان ما همیشه اصل احترام به دانشجو و حفظ شان دانشجو را رعایت کرده این نکته مهم ار بر خود یک اصل اعتقادی می‌دانیم.

وی درباره برنامه فرهنگی اداره خوابگاه‌ها به مناسبت فرارسیدن هفته خوابگاه‌ها گفت: یک به یک روز‌ها برای ما، در حکم هفته خوابگاه‌ها است؛ لذا از رسیدگی همه جانبه به مشکلات خوابگاهی دانشجویان و بلند کردن مشکلات در سطج شهر و کمک خواستن از مسئولان شهری بخصوص خیرین محترم استان دریغ نمی کنیم و نخواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب: 683991 ، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
امیدوارم بودجه در حد و اندازشون بهشون داده بشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین