پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
مدیر جهادکشاورزی گیلانغرب، از پیش‌بینی برداشت ۴۰۰ تن کلزا از مزارع این شهرستان طی سال زراعی جاری خبر داد.
شعار سال: مدیر جهادکشاورزی گیلانغرب، از پیش‌بینی برداشت ۴۰۰ تن کلزا از مزارع این شهرستان طی سال زراعی جاری خبر داد.

پاشا مرادی ، از زیرکشت رفتن ۱۵۱ هکتار از اراضی شهرستان گیلانغرب، زیر کشت کلزا خبر داد و گفت: سطح زیر کشت این محصول نسبت به مدت مشابه سال ۵ برابر رشد داشته است.

وی  تصریح کرد: توسعه کشت کلزا یکی از برنامه های اصلی وزارت جهادکشاورزی به منظور تامین دانه های روغنی در کشور و به تبع آنها کاهش واردات روغن به کشور است.

مدیر جهادکشاورزی گیلانغرب اشاره ای به آغاز  برداشت کلزا در این شهرستان طی روزهای اخیر داشت و گفت: پیش بینی می شود که از ۱۵۱ هکتار اراضی این شهرستان ۴۰۰ تن محصول برداشت شود.

وی از اتخاذ تمهیدات لازم برای خرید کلزا در سال زراعی جاری خبر داد و تصریح کرد: به ازای هر کیلو گرم کلزا ۲۸ هزار و ۶۶۵ ریال به کلزاکاران پرداخت می شود.

مرادی اشاره ای به ویژگی های کشت این محصول داشت و گفت: کشت کلزا تاثیر زیادی در افزایش حاصلخیزی خاک وکنترل بیماریها وآفات وپایداری تولید گندم دارد و کنجاله حاصل از آن نیز یک خوراک مناسب برای تغذیه دام و طیور است.

مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب پیش بینی کرد با توجه به مزیت های کلزا و استقبال خوب کشاورزان در سال های آنی سطح زیرکشت و میزان این محصول افزایش یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4293887 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
این امار جالب در این زمینه به سبب بسته های حمایتی از کشاورزان بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین