پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۹۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
حروف انگلیسی حک شده بر روی لاستیک ها، بیانگر سرعت مجاز با آن لاستیک است .

شعارسال: حروف انگلیسی حک شده بر روی لاستیک ها، بیانگر سرعت مجاز با آن لاستیک است .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شفاآنلاین، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت1397 ، کدخبر: 195464: www.shafaonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
خیلی مطلب جالب بود بشخصه نمی دونستم نوشته های روی تایر ها برایه چیه
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
1
چه جالب کامیونداران عزیز با توجه به این نکته میتوانن از واژگونی کامیون خود تا حد زیادی جلو گیری کنند
ن.ف83
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
1
البته حروف فقط نشون دهنده سرعت مجاز نیست همینطور کیفیت لاستیک و عاج و چیزای دیگ اس ن۰ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
تشخیص تایر درجه 2 و یا تاریخ گذشته، کار سختی نیست و به راحتی می‌شه تاریخ تولید اونو در بخش اطلاعات دیواره تایر پیدا کرد:
1. در زمان فعلی (اواسط تابستان 1402) تایرهای با تاریخ تولید تمامی هفته‌های سال 2022 قابل استفاده، شامل گارانتی و با کیفتی مشابه با کیفیت تایر با تاریخ تولید روز هستند.
2. برای تشخیص تایر درجه 1 از تایر درجه 2 هم باید به علامت استاندارد حک شده روی تایر دقت کنید؛ اگر این علامت در هر دو طرف وجود داشت، تایر درجه 1 و اگه تنها در یک طرف وجود داشت تایر درجه 2 حساب می‌شه.
3. تایر رادیال به دلیل ساختار تشکیل شده از سیتم و نخ، در شرایط عادی هیچوقت به اصطلاح عام “نمی‌ترکه”، شاید تایر در صورت تحمل وزن بیش از حد، فشار بیش از حد یا سرعت بالاتر از حد مشخص شده در قسمت علائم دیواره لاستیک و یا حرکت در حال باد کم و پنچری پاره و یا دو پوست بشه، ولی نمی‌ترکه.
4. در حال حاضر شرکت بارز با حذف عبارت “درجه 2” و اضافه کردن واژه (اکو یا ECO) تایرهای درجه 2 خودشون رو عرضه می‌کنن که قیمتش در حدود 10% پایین‌تر از قیمت لاستیک بارز دولتی درجه 1 هست.
5. به دلیل عرضه کمتر از نیاز بازار، هجوم بیش از حد مشتریان و فساد در سیستم پخش شرکت‌های تولیدکننده تایر، عموما موجودی تایر نمایندگی های مجاز فروش لاستیک بارز دولتی در سایزهای 13 و 14 و 15 تموم می‌شه و به علت حجم بالای تماس‌ها، امکان پاسخگویی تلفنی نیست و برای خرید و اطلاع از موجودی، حتما باید به آدرس‌های اونها مراجعه کنید.
6. نمایندگی‌های مجاز شرکت‌ها بخصوص بارز، شکل و فرم عرضه کننده رو ندارن و فروشندگان باید بسته به توان مالی خودشون، بسته‌های ترکیبی این شرکت رو که شامل بسیاری سایزهای دیگه کم مصرف و ضرر ده هم هست، خریداری کنن، پولش رو پرداخت کنن و بسته به زمان پرداخت و شرایط کارخونه، بعد از 25 تا بیش از 2 ماه بعد دریافت کنن. پس نمایندگی‌ها مرکز عرضه مستقیم محصولات و لاستیک‌ها نیستند و فقط بر اساس داشته‌هاشون، فروش می‌کنن و نباید به نوعی از اونها “طلبکار” بود.
7. تمامی تایرهای تهیه شده از نمایندگی های مجاز فروش لاستیک بارز یا دیگر شرکت‌ها، چه درجه 1 چه درجه 2 شامل گارانتی 18 ماهه هستند و در صورت رعایت محدودیت‌های درج شده برای هر تایر و استفاده از لاستیک موردنظر با فشار/سرعت/بار کمتر نسبت به نمونه درجه 1، عملکردی مشابه دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین