پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۷۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲
مدیر کل حفاظت و مدیریت شکارو صید سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام تصویب لایحه حمایت از حقوق محیط‌بانان و جنگل‌بانان در کمیسیون قضایی مجلس گفت این لایحه هم اکنون در انتظار برای بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد.

شعارسال: علی تیموری درباره آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق محیط‌بانان و جنگل‌بانان گفت: این لایحه پس از اینکه در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی و تصویب شد برای بررسی کارشناسی به کمیسیون قضایی مجلس ارجاع داده شد که هفته گذشته در این کمیسیون نیز به تصویب رسید.

مدیر کل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست افزود: لایحه حمایت از حقوق محیط‌بانان هم‌اکنون در انتظار بررسی در صحن علنی مجلس است. امیدواریم فرایند رسیدگی به این لایحه طولانی نشود و هر چه سریعتر بررسی و تصویب نهایی شود.

وی درخصوص تغییرات لایحه حمایت از حقوق محیط‌بانان نیز توضیح داد: همه مواردی که مورد تأکید سازمان محیط زیست بود در موضوعاتی همچون بیمه، مسئولیت مدنی و سلاح در لایحه دیده شده و در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به تصویب رسیده است.

این مقام مسئول در سازمان محیط زیست اضافه کرد: در این لایحه موضوع بیمه محیط‌بانان، مسئولیت مدنی محیط‌بانان، پرداخت خسارات به شکارچیان متخلفی که به دست محیط‌بانان زخمی می‌شوند و‌ تأمین هزینه‌های درمان محیط‌بانان در نظر گرفته شده است.

تیموری درباره زمان رسیدگی به لایحه حمایت از حقوق محیط‌بانان گفت: زمان مشخصی را نمی‌توان برای رسیدگی به این لایحه اعلام کرد اما طبق رویه مجلس قرار گرفتن آن در دستور کار صحن علنی مجلس چند ماه طول می‌کشد اما امیدواریم اداره کل قوانین مجلس با فوریت آن در صحن علنی بررسی کند.

دولت لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگل‌بانان در اردیبهشت سال 96 به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1397، کد خبر: 822467، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
حمایت از محیط بانان در اصل حمایت از جنگ و زیست بوم جانوریه ماست که باید تا به حال خیلی بیشتر از این ها بهش توجه میشد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
باید هم بر جمعیت محیط بانان افزوده بشه و هم به امکانات جنگلبانان حق استفاده از سلاح هم داده بشه تا بتوانیم به مقابله با جنگلخواران بپردازیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین