پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
قاضی جباری، رئیس شعبه 1180 کیفری 2 تهران گفت: 50 فقره از پرونده‌های آشوب‌های خیابان پاسداران که در صلاحیت دادگاه کیفری دو استان بود به شعبه 1180 ارجاع شده است.

شعارسال:قاضی جباری، رئیس شعبه 1180 کیفری 2 تهران گفت: 50 فقره از پرونده‌های آشوب‌های خیابان پاسداران که در صلاحیت دادگاه کیفری دو استان بود به شعبه 1180 ارجاع شده است.

قاضی جباری رئیس شعبه 1180 کیفری 2 تهران در تشریح آخرین وضعیت پرونده آشوب‌های خیابان پاسداران اظهار کرد: پرونده عاملان آشوب‌های خیابان پاسداران از نظر حقوقی ابعاد مختلفی دارد که رسیدگی به یکسری از این اقدامات مجرمانه در صلاحیت دادگاه کیفری یک استان تهران بود.

وی افزود: علاوه بر این 50 فقره از این پرونده‌ها که در صلاحیت دادگاه کیفری دو استان بود به شعبه 1180 ارجاع شده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: بر اساس کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرا اتهام این افراد اخلال در نظم و آسایش عمومی جامعه است و با توجه به اینکه در این دادگاه اوقات رسیدگی حداکثر 23 روز است وقت رسیدگی تعیین شده و دادگاه با توجه به دلایل پرونده و دفاعیات متهمان به صورت قاطعانه عدالت را اجرا خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتماد، تاریخ انتشار 29 اردبیهشت 97، کد خبر: 189754 ، www.etemaadonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
این دراویش گنابادی درسته در عقیده ازادند اما نمیتونن که بیان و اوضاع کشور رو به هرج و مرج ببرن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
در اویشگنابادی رو تحرم باید کنیم از شرکت بنیات گرفته تا خدشون
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین