پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
رئیس سابق اتاق اصناف ایران گفت: برای انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران ۲۶ نفر کاندید شده‌اند اما پیش‌بینی می‌شود که فردا- روز برگزاری انتخابات- تنها ۱۰ نفر در این انتخابات شرکت کنند و سایر کاندیدها از شرکت در این میدان انصراف بدهند.

شعارسال: قاسم نوده فراهانی، افزود: فردا روسای اتحادیه‌های صنفی باید افرادی را انتخاب کنند که نخست به آنها اعتماد دارند و دوم اینکه قابلیت همراهی با دیگر اعضا را داشته باشند.

به گفته وی؛ منتخبان روسای صنفی باید بتوانند با دیگر اعضا همراه باشند و با آنها دیگران سازش کنند و در یک کلام با آنها همدل و همراه باشند.

این فعال اقتصادی در ادامه افزود: در این دوره حاشیه‌ها زیاد بود و بیشتر انرژی‌ هیات رئيسه اتاق برای حل اختلافات بین خود صرف شد.

وی پیش‌بینی کرد که به احتمال زیاد فردا افرادی که حرفی برای گفتن دارند در انتخابات باقی خواهند ماند و سایر کاندیدا از انتخابات کنار خواهند رفت. همه روسای صنفی باید به نام منتخبان اعتماد کنند تا بازار از شرایطی که سال‌های با آن درگیر است خارج شود.

بنا بر این گزارش: پیش‌بینی می‌شود  صادق فیض آبادی، میرمهدی، دهخدا، هاشمی، نیک آیین از انتخابات کنار خواهند رفت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گسترش ، تاریخ انتشار: 30اردیبهشت1397 ، کدخبر: 32782: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین