پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: «از جمله هدف‌گذاری‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعامل با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای مسلمان جهان به منظور توسعه و رونق گردشگری حلال است».

شعار سال: مرتضی رحمانی موحد اظهار داشت: «امنیت و آرامشی که امروز در ایران اسلامی داریم شاخصی برجسته در میان دیگر کشورهای اسلامی است که سبب گسترش گردشگری حلال می‌شود و در این ارتباط هدفگذاری‌هایی برای بازارهای کشورهای مسلمان صورت گرفته است».

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به برنامه ششم توسعه و تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه و ضرورت توسعه گردشگری، تصریح کرد: «در متن صریح بندهای برنامه ششم توسعه به 5 برابر شدن گردشگران خارجی و سامان‌دهی این حوزه تاکید شده است ».

رحمانی موحد گفت: «نگاهی که باید به حوزه گردشگری داشت نگاهی بر پایه تعاملات مردمی در سطح بین‌المللی است و در این رابطه نباید گردشگری را یک مقوله سیاسی قلمداد کرد».

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: «در دو سال اخیر و با اقداماتی که صورت گرفته در حوزه گردشگری خارجی شاهد رشد 12 درصدی آمار ورود گردشگران خارجی به ایران بودیم».

رحمانی ادامه داد: «در نوروز امسال بخشی از گردشگران خارجی به ایران سفر کردند، این درحالی بود که اغلب گردشگران خارجی دیگر ایام سال را برای سفر به ایران انتخاب می‌کردند. با این حال و با تعاملاتی که صورت گرفته و افزایش شناخت، امسال گردشگران خارجی نوروز را برای زمان سفر خود به ایران برگزیدند.»

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395، کد مطلب: 92828:www. ana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین