پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
رضا شریفی از سوی مدیرعامل شرکت مس ایران به‌ عنوان مدیر جدید مجتمع مس آذربایجان (سونگون) منصوب و معرفی شد.

شعار سال: در حکم مدیرعامل شرکت مس ایران خطاب به شریفی آمده است: با عنایت به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیر جدید مجتمع مس آذربایجان منصوب می‌ شوید.
محمدرضا بنی‌اسدی‌راد در این حکم اظهار امیدواری کرده است: با بهره‌گیری از کلیه امکانات و ارج نهادن و پاسداشت سرمایه‌های انسانی و طی هماهنگی با معاونین ستاد و برنامه‌ریزی دقیق در راستای توسعه متوازن و تحقق اهداف ترسیم شده برای آن مجتمع مطابق نقشه‌ کلان راهبردهای مصوب شرکت و برنامه تولیدی محقق شود.
بر اساس این گزارش، رضا شریفی متولد شهرستان میانه و فارغ‌التحصیل رشته متالوژی از دانشگاه علم و صنعت ایران و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد متالوژی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
وی بین سال‌های 88 تا 92 مدیریت مجتمع مس سونگون را برعهده داشت.
معدن و کارخانه تولید مس سونگون ورزقان در استان آذربایجان شرقی واقع شده و فاصله این کانسار از شهر تبریز ۱۳۰ کیلومتر و از ورزقان ۳۰ کیلومتر است.
ذخیره احتمالی این معدن بیش از یک میلیارد تن و ذخیره قابل استخراج آن (با توجه به اکتشافات انجام گرفته) حدود ۷۹۶ میلیون تن برآورد شده که در مجموع کل ذخایر قطعی، احتمالی و ممکن در محدوده کانسار سونگون ورزقان حدود ۱٫۷ میلیارد تن سنگ مس با عیار ۶۱/. ٪ است.
در این معدن غیر از فلز با ارزش مس، مولیبدن، طلا، نقره و دیگر عناصر با اهمیت به صورت فلزات همراه وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 17 خرداد 97، کد مطلب: 82935941: www.irna.ir



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
اقای شریفی در جایگاه های قبلی هم تونسته بودن که مدیر موفقی باشن..براشون ارزوی موفقیت میکنم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین