پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 523 میلیارد ریال اعتبارات مصوب جهاد کشاورزی استان بوده است.
شعار سال: مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 523 میلیارد ریال اعتبارات مصوب جهاد کشاورزی استان بوده است.

عبدالعی بهاء الدینی افزود: در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 500 پروژه آب و خاک با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در دست اجراست.

وی بیان کرد: در سال 96 بالغ بر 523 میلیارد ریال اعتبارات مصوب جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این میزان اعتبار 180 میلیارد ریال آن تخصیص داده شد و تمام این اعتبارات از محل‌های مختلف و به صورت اسناد خزانه است.

بهاء الدینی عنوان کرد: در شهرستان گچساران پروژه های مهمی اعم از آبرسانی به اراضی کشاورزی بابا کلان از رودخانه زهره، تأمین آب اراضی امام زاده جعفر، طرح توسعه آبیاری دشت لیشترشبکه 3 و 4  در دست اجراست.

وی ادامه داد: پروژه تأمین آب580 هکتار اراضی کشاورزی بابا کلان با 210 میلیارد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در دست اجراست.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این پروژه استخر بالا 80 درصد پیشرفت فیزیکی ، تأسیسات آبگیر و ابنیه شامل ایستگاه پمپاژ، ساختمان برق و نگهبانی 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و خط انتقال نیز در حال اجراست.

بهاء الدینی بیان کرد: پروژه تأمین آب 3500 هکتار از اراضی دشت امام زاده جعفر در حال اقدام بوده و تاکنون 3250 هکتار از این میزان تکمیل و مابقی نیز با همکاری مردم به زودی تکمیل خواهد شد.

وی افزود: مطالعات و طراحی طرح توسعه آبیاری1200 هکتاراز اراضی  دشت لیشتر شبکه 3 و 4 با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال به اتمام رسیده و به زودی توسط پیمانکاران آغاز خواهد شد.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از این میزان اعتبار به این پروژه 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آبیاری تحت فشار برای شبکه 4 و 60 میلیارد ریال نیز به شبکه 3 اختصاص داده شده است.

بهاء الدینی بیان کرد: در شهرستان باشت پروژه تأمین آب اراضی چالموره و چاه تلخ تکمیل و آبیاری تحت فشار آنها نیز با پیشرفت 60 درصدی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: پروژه تأمین آب اراضی غورک این شهرستان نیز فاز اول تأمین آب آن صددرصد تکمیل و فاز 3 و 4 شبکه تحت فشار این پروژه نیز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397، کدخبر: 97031908198 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
واقعا معلوم نیست تو استان چه خبره...نمیدونیم باید امیدوار باشیم تو مسائل ابی یا اینکه نه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین