پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۳۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درخصوص تاثیر میزان سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ توضیحاتی ارائه داد.

شعارسال:معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درخصوص تاثیر میزان سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ توضیحاتی ارائه داد.

علی زرافشان درخصوص مدل برگزاری کنکور سال 98، گفت: دو جلسه شورای سنجش و پذیرش برای بررسی این موضوع تشکیل شد و کار به کارگروه تخصصی ارجاع شده است.

وی افزود: حدود سه هفته قبل جلسه کارگروه تخصصی برگزار شد و پیشنهادات وزارتخانه‌های مختلف در این کارگروه بررسی شد؛ وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان پیشنهادهای خود برای برگزاری مدل کنکور را در این کارگروه ارائه دادند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این پیشنهادات جمع‌بندی شده است تا در جلسه شورای پذیرش که به زودی تشکیل می‌شود درخصوص مدل برگزاری کنکور تصمیم‌گیری شود؛ قطعا سابقه تحصیلی کماکان تاثیرگذار است.

زرافشان با بیان اینکه تعداد دروسی که به صورت امتحانات نهایی برگزار می‌شود حدود 10 درس خواهد بود، اظهار کرد: پیشنهاد آموزش و پرورش برای تاثیر میزان سابقه تحصیلی 50 درصد است و پیشنهاد سایر دستگاه‌ها نیز 30 درصد است و باید بین 30 و 50 باید تصمیم‌گیری شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان در پاسخ به اینکه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 مثبت خواهد بود یا قطعی، گفت: تاثیر قطعی خواهد بود چراکه قرار بود فقط یک سال تاثیر مثبت باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ملت، تاریخ انتشار 20 خرداد97، کدخبر: 387548، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین