پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برخی مسئولان فکر می‌کنند باید زیر یوغ کافر زندگی کرد و گاهی برخی می‌گویند دنیای فردا، دنیای گفتمان است نه موشک.
شعار سال: در مسئله هسته‌ای که ما متوقف شدیم آیا آنها هم متوقف شدند؟ در مسئله توان نظامی و دفاعی هم همینطور است. آنها با سرعت در حال پیشرفت هستند لذا باید در امکانات دفاعی به قدری قوی شویم که دشمن توان جنگ با ما را نداشته باشد.

وی ادامه داد: مغرور شدن برخی به اینکه رای زیادی آوردیم نشانه خوبی برای جامعه‌ای که ادعای معنویت دارد نیست. خداوند بهار را به رخ ما کشید، دل و زبان شما چه تولید می‌کند؟ دولتی‌ها، مردم و خود بنده آیا از این خاک کمتر هستیم؟

صدیقی با یادآوری اینکه از ابتدای انقلاب ما با هیچ کشوری جنگ نداشتیم، گفت: ما با هیچ کشوری حاضر به قطع رابطه نبودیم، آمریکا خودش حرکت مستقل ما را تحمل نمی‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران اضافه کرد: منهای رژیم جعلی اسراییل ما با هیچ کشوری حاضر نبودیم قطع رابطه کنیم و آمریکا خودش شیطنت، ددمنشی و حرکت تهاجمی دارد و حرکت مستقل ما را بر نمی تابد.

اهم سخنان حجت الاسلام صدیقی به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:

**{با اشاره به نامگذاری سال} رهبر معظم انقلاب که تمام وجودشان نورانیت جدیدی دارد مانند پدری دلسوز که از نابسامانی خانه و فرزندانش رنج می‌برد و حتی گفتند در مسائل فرهنگی شب‌ها خوابشان نمی‌برد و ای کاش این غیرت در ما هم وجود داشت، امسال را به این نام نامگذاری کردند.

** ما امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) داریم و این ائمه نمی‌گذارند در ورطه لجن برویم و می‌بینیم که ما محرم و رمضان می‌آیند و احیاگر هستند ولی کافی نیست و باید بنیان فرهنگی دچار تحول انقلابی بشود چرا که دشمن ما را موشک‌باران می‌کند و ناموس، دختران و پسران ما را می‌برد.

** آن چیزی که برای دشمن اسلحه موثری به نظر رسیده مسائل اقتصادی است و می‌خواهد بگوید که اصلا نباید انقلاب می‌کردیم که اینقدر در فشار هستیم. دشمن به تسلیم شدن در حد کم هم قانع نمی‌شود و باید هر چه داریم بدهیم و هیچ چیزی نمی‌خواهند باقی بگذارند. رهبر معظم انقلاب راه سومی را به کمک افراد صاحبنظر بیان کردند که اقتصاد مقاومتی یعنی نه تسلیم و نه تحریم و یعنی جوانان لیاقت دارند.

** در حد توان باید نیرومند باشیم و امکانات دفاعی باید در حدی باشد که دشمن جرات به راه انداختن جنگ نداشته باشد، دشمنان ملاحظه هیچ چیزی را ندارند، قراردادها برای آنها اعتباری ندارد و تعهدی ندارند و چرا برخی آیات قرآن را نخوانده این حرف‌ها را می‌زنند و می‌خواهند موج ایجاد کنند؟

** ما خودمان توانمندی، استعداد، لیاقت و طرح های اقتصادی داریم. ما وابسته به شرق و غرب نیستیم.

** ما نمی خواهیم با دنیا قطع رابطه کنیم. فقط این دولت نیست که می خواهد با دنیا پیمان جدیدی ببندد. امام (ره) از اول انقلاب با هیچ جا جنگ نداشت و ما راه مستقیم خودمان را می رویم.

** دشمن می‌خواستبا تحریم ملت ما را فلج کند تا مردم بگویند نباید انقلاب می‌کردیم. این القائات شیطان بزرگ است و شیطان‌های کوچک هم در کشور به این مسئله دامن می‌زنند و می‌‌گویند ما بر سر دو راهی تحریم و یا تسلیم هستیم. اما اگر تسلیم شویم باید تا آخر تسلیم شویم و دشمن کوتاه نمی‌آید.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری آنلاین، تاریخ انتشار: 13فروردین1395، کد مطلب: 523018، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین