پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۴۹۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی تا آخر تیرماه اعلام می‌شود، گفت: در این آزمون حدود ۲۷۰ هزار نفر شرکت کرده بودند.

شعارسال: فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در واکنش به این موضوع که در برخی کانال‌ها در فضای مجازی، مطالبی درباره لو رفتن سؤالات آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی نوشته شده بود، اظهار کرد: دو گونه دیده شدن سؤال داریم که یکی قبل از آزمون است که به آن، افشا می‌گوییم و یکی بعد از آزمون است که به آن انتشار می گوییم.

 وی ادامه داد: اگر منظور از دیده شدن سؤالات، افشا بوده است، چنین چیزی اتفاق نیفتاده است و اگر منظور از دیده شدن سؤالات بعد از آزمون بوده است، اتفاق طبیعی است.

 مهاجرانی با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی تا آخر تیرماه اعلام می‌شود، گفت: در این آزمون حدود 270 هزار نفر شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه سهم استعدادهای درخشان از این آزمون 8 هزار نفر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در دوره دوم مدارس متوسطه استعدادهای درخشان فقط تکمیل ظرفیت وجود دارد، پذیرش این دانش‌آموزان محدود است.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان ادامه داد: بیش‌ترین درصد پذیرش آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی مربوط به دانش‌آموزان مدارس نمونه دولتی است و حدود 50 هزار نفر را شامل می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری  فارس، تاریخ انتشار: 26خرداد 1397 ، کدخبر: 13970326000046،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
باید از الان برای سال این ازمون برنامه بریزید نه اینکه وسط سال بگویید که ما این ازمون را لغو کردیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
چه خبره دوماه زمان برای امتحان تستی؟ ما والدین کم تنش داریم برای ثبت نام توی مدارس دولتی که آیا جا گیرمون میاد یا نه که حالا یک ماه دیگه باید صبر کنیم بابا کم به ما فشار بیارید مگه یک امتحان تستی و مطابقت با کلید آزمون چقدر زمان می بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین