پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
رسانه های مراکش در بازتاب خبر شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در برابر ایران، به بدشانسی و گل خوردن در بدترین زمان اشاره کردند.

شعار سال: پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران در برابر مراکش در نخستین بازی مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه با گل به خودی دقایق پایانی بازیکن حریف، بازتاب زیادی در رسانه های این کشور داشت.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری رسمی مراکش در خبری درباره این بازی از برتری نسبی «شیرهای اطلس» در برابر «یوزپلنگ های ایران» به ویژه در نیمه نخست بازی خبر داد.

شبکه تلویزیونی دولتی «M2«مراکش نیز در خبری در پایگاه اینترنتی خود با تیتر «پیروزی در زمان مرده» به این بازی پرداخته و نوشته که ایران با تاکتیک سرمربی پرتغالی خود «کارلوس کیروش»، رقیب عرب و آفریقایی را غافلگیر کرده است.

پایگاه اینترنتی «هسپرس» نیز در خبری با تیتر «ایران با گل به خودی، شیرهای اطلس را مجازات کرد» مدعی شده که مراکش با وجود حملات زیاد و خطرناک در «زمان کشنده» بازی شکست خورده و ایران نیز برای این پیروزی مدیون بازیکن حریف است.

پایگاه خبری «المغرب الیوم» نیز از تیتر «مراکش سیلی تندی از ایران خورد» برای توصیف ای بازی استفاده کرده و در خبر خود آورده که مراکش بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت با این حال ایران با ایستادگی و انجام ضد حمله توانست با گل به خودی بازیکن حریف سه امتیاز را از آن خود کند.

پایگاه اینترنتی «احداث» نیز در خبری در رابطه با این دیدار که در ورزشگاه شهر «سن پترزبورگ» در شمال غرب روسیه برگزار شد، به این مسئله اشاره کرده که مراکش با دریافت یک گل به خودی کشنده در آخرین لحظات بازی در برابر ایران، متحمل شکست شده است.

پایگاه ورزشی «المنتخب» نیز با استفاده از تیتر «در یک سناریوی شوم، آتش بوحدوز شیرها را کشت»، تاکید کرده که بر خلاف تمامی پیش بینی ها، زننده تک گل بازی با این گل نابهنگام «شیرهای اطلس» را به آتش کشید تا مراکش در گروه مرگ و در برابر «آسان ترین حریف» بدترین شروع را داشته باشد و با این باخت دردناک، طعم شادی راهیابی به جام جهانی و عید سعید فطر نیز برای شهروندان این کشور تلخ شود.

پایگاه اینترنتی «الصحراء» نیز برای این بازی از تیتر «ایران، پیروزی را از مراکش ربود» استفاده کرده و نوشته که شیرهای اطلس با وجود چندین فرصت گلزنی، نتوانستند آنها را به گل تبدیل کنند تا در نهایت با گل به خودی در دقایق پایانی متحمل شکست شوند.

پایگاه خبری «الاخبار» نیز تیتر پرسشی «آیا بوحدوز در بازی با ایران، رویای مراکش را کشت؟» برای توصیف این بازی انتخاب کرد و در این باره تاکید کرد که تیم ملی این کشور با وجود «فرصت های زیاد» برای گلزنی، نتوانست توپ را به تور دروازه ایران بچسپاند تا در دقایق پایانی گل دریافت کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شفقنا، تاریخ 25 خرداد 97، کد مطلب: 585391: www.fa.shafaqna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
به این نمی گن پیروزی. به این می گن مرده خوری. تقاسش رو هم توی بازی اسپانیا، پس دادید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین