پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد با توجه به شرایطی که امروزه ایالات متحده در منطقه رقم زده و تنش های رخ داده، به نظر می رسد تقویت همکاری کشورمان و روسیه پیامدهای مثبت ژئوپولیتیک به همراه داشته باشد.

شعار سال: سیدقاسم جاسمی در خصوص پیامدهای ژئوپولیتیک تقویت همکاری نظامی کشورمان با روس‌ها، گفت: روس ها خیلی خوب می دانند که ایرانیان با اتکا به ظرفیت داخلی خودشان به قدرت دست یافته اند و این مولفه مهمی برای همکاری بین قدرت ها محسوب می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب اعلام کردند سیاست ایران مبتنی بر "نه شرقی، نه غربی" است، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود که کشورهای مختلف از جمله روسیه برای همکاری و تعامل به کشورمان چراغ سبز نشان می دهند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال بعد از بروز درگیری و تنش در سوریه، دولت مرکزی این کشور درخواست کمک مستشاری به جمهوری اسلامی ایران داد و سپس روس ها به این ائتلاف پیوستند که بیانگر نکته مذکور است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بنابراین با درنظر گرفتن استقلال و منافع ملی کشورمان، می توان به سمت تقویت همکاری نظامی کشورمان با روس‌ها حرکت کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به شرایطی که امروزه ایالات متحده آمریکا در منطقه رقم زده و تنش هایی که رخ داده، به نظر می رسد به نظر می رسد تقویت همکاری کشورمان و روسیه، پیامدهای مثبت ژئوپولیتیک به همراه داشته باشد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار 30 خرداد 97، کد مطلب: 809844، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
ایران و روسیه میتوانند در بسیاری از این موارد با هم همکاری های نزدیکی داشته باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین