پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۳۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: آموزش‌های مربوط به اشتغال باید بر اساس نیاز بازار کار تغییر یابند.

شعار سال: علی ربیعی گفت: بايد تلاش كنيم در سال جديد آموزش‌هاي فني و حرفه اي را تا دورترين نقاط كشور توسعه دهيم. وزیر کار با تأكيد بر توسعه بخش خصوصي در الويت هاي كاري سال جديد اظهارداشت: با توجه به رويكردهاي دولت براي خصوصي سازي و توجه به سياست هاي اصل ۴۴ قانون اساسي بايد براي تقويت آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد برنامه اجرايي داشته باشيم و به توسعه هدفمند آنها كمک كنيم.

وي افزود: براي تقويت بخش خصوصي بايد به آنها كمک كنيم تا بر اساس نياز بازار كار تغيير كاركرد در اجراي آموزش هاي مهارتي داشته باشند و همواره كاركردهاي جديدي را ترسيم و اجرايي نمايند.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با تاكيد بر اجراي آموزش هاي مبتني بر نياز بازار كار بيان داشت: در سال ۹۵ تلاش شود برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي در چند رسته محوري براساس ظرفيت هاي بومي استان ها طراحي و اجرا شود تا به برنامه هاي اشتغال نزديک تر شويم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 15 فروردین 1395، کد مطلب: 155386: آدرس سایت: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین