پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۰۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۶
عباس پاپی‌زاده نایب رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 4 تیرماه) این کمیسیون، اظهار داشت: تصمیم‌گیری و بررسی درباره ابهام به وجود آمده درباره سوال از رئیس‌جمهور در دستورکار امروز کمیسیون قرار داشت.
شعارسال: عباس پاپی‌زاده نایب رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 4 تیرماه) این کمیسیون، اظهار داشت: تصمیم‌گیری و بررسی درباره ابهام به وجود آمده درباره سوال از رئیس‌جمهور در دستورکار امروز کمیسیون قرار داشت.

وی با بیان اینکه پیش از این هیئت رئیسه قوه‌مقننه طرح سوال از رئیس جمهور را به کمیسیون ارجاع داده بود تا درباره ابهام به وجود آمده در این باره تصمیم‌گیری شود، افزود: ابهام به وجود آمده این بود که آیا تعداد امضا‌های سوال از رئیس جمهور در تاریخ مشخص از حد نصاب افتاده یا خیر؟

نایب رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم در این باره، اعضای کمیسیون به اتفاق آرا به این جمع‌بندی رسیدند که تصمیم‌گیری در این موضوع در حوزه اختیارات و وظایف هیئت رئیسه مجلس است لذا سوال از رئیس جمهور به هیئت رئیسه پارلمان ارجاع شد، تا در این باره تصمیم‌گیری شود.

پاپی‌زاده در توضیح سوال از رئیس جمهور، اظهار داشت: ابهامی که به وجود آمده، مربوط به سوال دوم از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 4 تیر 1397 ، کدخبر: 3970404094 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
مدیر ناکارآمد فرق نمی کند روحانی باشد یا رئیس یک اداره. قانون که نباید با مدیران مماشات کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
مجلسم شده مثل موجای مصنوعی استخر یه تکونی به خودش میده ولی کاری نمیکنه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین