پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
آیا سزاوار نیست که به خاطر عجز در تأمین آب خوردن مردم، استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیرعامل آبفار خوزستان و مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از کار برکنار شوند و با آنها برخورد قضایی صورت بگیرد؟
شعار سال: آیا سزاوار نیست که به خاطر عجز در تأمین آب خوردن مردم، استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیرعامل آبفار خوزستان و مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از کار برکنار شوند و با آنها برخورد قضایی صورت بگیرد؟

آب شور شد آن‌قدر شور که حتی حمام و لباس شستن هم دیگر با این آب شدنی نیست چندهفته‌ای است صف آب در آبادان به یکی از شلوغ‌ترین صف‌ها مبدل شده است دبه‌های خالی آب مثل واگن‌های قطار روی زمین به‌صف شده‌اند تا با خود چند لیتر آب شیرین را به لب‌های عطشان آبادان برسانند.

برای تسکین درد بی‌آبی در شهری که گرمای آفتاب به بیش از 50 درجه می‌رسد استاندار خوزستان اعلام می کند که "پول آب خرداد تا 15 تیر برای آبادان و خرمشهر رایگان است" اما این خبر برای لب‌های خشک آبادان و خرمشهر آب خوردن نمی‌شود آن‌هم در دولتی که رئیس جمهورش تأمین آب خوردن مردم را به مذاکرات و برجام گره‌زده بود و از همان روزهای اول ریاست جمهوری اش وعده حل کردن آب آبادان و خوزستان را داده بود.

فاجعه آب در این دو شهر در حالی اتفاق می افتد که نماینده مردم آبادان در مجلس در گفت‌وگو با فارس اعلام می کند "مشکل شوری آب آبادان از 15 ماه پیش به دولت اطلاع داده شد اما متاسفانه هیچ عکس‌العمل مناسبی قبل از به وجود آمدن وضعیت کنونی مشاهده نکردیم" هرچند دولتی‌ها حداقل از 15 ماه پیش می‌دانستند هیولای شوری آب در راه است ولی باز یک دنیا مشکل برای مردم این دو شهر پیش آمد و کک دولت هم نگزید!

اگر مدیران و مسئولان حوزه آب کشور و استان، مشکل شوری آب آبادان را نمی‌دانستند که لیاقت بودن در این جایگاه را ندارند اگر مشکل را می‌دانستند ولی کاری نکردند که شایسته این جایگاه نیستند اگر می‌دانستند ولی از انجام آن ناتوان بودند که باید هر چه سریعتر جای خود به مدیران کارآمد و توانا بدهند آری عامل شوری آب آبادان از مدیرانی است که شورش را به معنای واقعی کلمه در آورده اند.

اگر دولتی نتواند آب خوردن مردم را تامین کند آیا سزاوار نیست رئیس‌ این دولت و وزیر نیروی آن از مردم عذرخواهی کنند آیا نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نباید از رئیس‌جمهور در این رابطه سؤال بپرسند و وزیر نیرو را استیضاح کنند؟ آیا سزاوار نیست که به خاطر عجز در تأمین آب خوردن مردم، استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، مدیرعامل آبفار خوزستان و مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از کار برکنار شوند و با آنها برخورد قضایی صورت بگیرد؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3تیر 1397، کدخبر: 13970403000868 ، www.khuzestan.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین