پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
فرماندار خرمشهر گفت: از مردم شریف خرمشهر درخواست می‌کنیم با خویشتنداری از ایجاد و انتشار شایعات دروغین پرهیز کنند تا جلوی اقدام سودجویان گرفته شود.
شعار سال: فرماندار خرمشهر گفت: از مردم شریف خرمشهر درخواست می‌کنیم با خویشتنداری از ایجاد و انتشار شایعات دروغین پرهیز کنند تا جلوی اقدام سودجویان گرفته شود.

 ولی‌الله حیاتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت نا آرامی‌های ایجاد شده در خرمشهر اظهار داشت: عده‌ای که از عناصر خرابکار بودند با ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر قصد اجرای برنامه‌های شوم داشتند که با همت و تلاش نیروهای انتظامی متفرق شدند.

وی با بیان اینکه آشوبگران در آخرین تحقیقات مشخص شدند که اهل خرمشهر نبودند، افزود: تا پایان 15 تیرماه آب شیرین و با کیفیت در اختیار مردم خرمشهر قرار می‌گیرد و از مردم شریف خرمشهر نیز درخواست می‌کنیم با خویشتنداری از ایجاد و انتشار شایعات دروغین پرهیز کنند تا جلوی اقدام سودجویان گرفته شود.

فرماندار خرمشهر گفت: از شب گذشته شایعه شد که یک نفر در درگیری کشته شده است که این خبر را تکذیب می‌کنم اما در این جریان 5 نفر دچار جراحت‌های سطحی شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 تیر 1397، کدخبر: 1764720 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین