پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۷۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
وقتی به گوش آقای هاشمی می‌رسد که در فلان پرونده دارند روی بچه‌های شما کار می‌کنند بلافاصله دستور می‌دهد به وزیر اطلاعات وقت که آن موقع آقای فلاحیان بوده که معاون ضد جاسوسی وزارت را برکنار کند؛ و مسئول آن اداره‌ای که روی آن پرونده هم کار می کرد برکنار شد یعنی برخی از مسئولان اگر بفهمند روی یکی از اطرافیانش کار می‌شود اجازه کار نمی دهند و موضع می گیرد.

شعارسال: کامران غضنفری پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی با حضور در دفتر فردا به بیان برخی از نکات درباره کتاب جدید خود پرداخته است که مشروح این گفتگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد. بخش هایی از این گفتگو درباره عزل حسین طائب به خاطررسیدگی به پرونده فرزندان هاشمی را در ادامه بخوانید:

وزارت اطلاعات هم ملاحظات خاص خود را دارد. به این آسانی نیست که روی هر کسی اجازه داشته باشند کار کنند، من یکی از دوستان چند سال پیش تعریف می‌کرد همین آقای طائب که مسئول اطلاعات سپاه هستند ایشان در آن زمان معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات بودند و روی یک پرونده‌ای کار می‌کردند که بر می‌خورند به دخالت فرزندان آقای هاشمی در آن مسئله و می خواهند برخورد کنند. یعنی ردی از فرزندان آقای هاشمی بدست می‌آید، این موضوع وقتی به گوش آقای هاشمی می‌رسد که در فلان پرونده دارند روی بچه‌های شما کار می‌کنند بلافاصله دستور می‌دهد به وزیر اطلاعات وقت که آن موقع آقای فلاحیان بوده که معاون ضد جاسوسی وزارت را برکنار کند؛ و مسئول آن اداره‌ای که روی آن پرونده هم کار می کرد برکنار شد یعنی برخی از مسئولان اگر بفهمند روی یکی از  اطرافیانش کار می‌شود اجازه کار نمی دهند و موضع می گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردا ، تاریخ انتشار: 12تیر1397 ، کدخبر: ۸۳۹۶۲۳،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
1
آقای هاشمی یکی از برترین شخصیت های سیاسی ایران بوده است ؛ نمیتوان شخصیت ایشان را خراب کرد
ا.ح75
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
آقای هاشمی از همان اول باید سیاست هایی را میگذاشت و فعایت های فرزندانش را محدود تر میکرد
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
چرا الان باید این خبر ها گفته شود
؟؟؟؟؟؟
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ن.ف83
بعد از طرح بیمه سلامت دیگر نمی شود با آقای روحانی و وزیرش از اعتماد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین