پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
می خواهیم شما را با برخی از دستمال کاغذی های غیر استاندارد آشنا کنیم بهتر است آن ها را تهیه نکنید چون از لحاظ بهداشتی تایید شده نیستند و غیربهداشتی می باشند.

شعار سال: مدیرکل استاندارد استان تهران از جمع آوری دستمال کاغذی های غیر استاندارد با برندهای پرسا، نیکزی، پامچال، نانیز(NANIZ) از بازار پایتخت خبر داد.

مسلم بیات افزود: در جریان طرح نظارتی ویژه نوروز بازرسان استاندارد، در اواخر سال 94 مقادیر زیادی دستمال کاغذی‌های غیراستاندارد شناسایی و از سطح بازار جمع‌آوری شد.

وی گفت: به همین منظور دستمال کاغذی جعبه‌ای با برند نیکزی، دستمال حوله‌ای و دستمال با برند نانیز(NANIZ)، دستمال با نام‌های تجارتی پرسا و پامچال غیراستاندارد تشخیص داده و به علت نداشتن مجوز استاندارد توقیف شدند.

مدیرکل استاندارد استان تهران ضمن هشدار به مردم برای استفاده از کالاهای استاندارد توصیه کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد این فرآورده ها مصرف کنندگان دستمال ‌کاغذی های مورد نیاز خود را با نشان استاندارد استفاده کنند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395، کد مطلب: 1041922:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین