پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۰۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد یک سوم حقوق بازنشستگان به طور معمول صرف هزینه‌های دارو و درمان می‌شود و پرداخت این هزینه ها، در حقوق بازنشسته‌ها خلل ایجاد می‌کند.

شعارسال: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد یک سوم حقوق بازنشستگان به طور معمول صرف هزینه‌های دارو و درمان می‌شود و پرداخت این هزینه ها، در حقوق بازنشسته‌ها خلل ایجاد می‌کند.

جمشید تقی زاده  گفت: بیمه تکمیلی درمان و نیازهای درمانی بازنشستگان از جمله مطالبات مهم این قشر پس از حقوق است.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی به عمل آمده آسیب‌پذیری بازنشستگان در سنین بالاتر افزایش یافته و بیشتر مبتلا به بیماری می‌شوند به همین دلیل گزارش‌ها نشان می‌دهد یک سوم حقوق بازنشستگان به طور معمول صرف هزینه‌های دارو و درمان می‌شود.

تقی زاده گفت: هزینه های درمانی خللی در حقوق بازنشسته‌ها ایجاد می‌کند، به همین دلیل بیمه تکمیلی و درمان با هدف کمک به حفظ سلامتی و مهمتر کاهش هزینه درمانی برقرار کردیم که امسال در شکل جدیدتری ارائه خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: در حال حاضر 2 میلیون نفر بازنشسته و وظیفه بگیر و افراد تحت تکفل آنها مشمول بیمه تکمیلی درمان هستند این درحالی است که قرارداد سال گذشته در بخش بستری فوق تخصصی و بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج 17 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: به 34هزار نفر از بیماران خاص خدمات می دهیم که میانگین پرداختی به آنها بیش از 26 میلیون تومان است.

تقی زاده با اشاره به اینکه بیشترین هزینه درمانی مربوط به عمل آب مروارید چشم است گفت: تلاش ما این است که هزینه‌های سلامت این خانواده‌ها را به حداقل برسانیم و پرداختی از جیب بازنشستگان کاهش پیدا کند و کیفیت درمان در سطح بهتر و خدمات کیفی‌تر باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ما از تمام ظرفیت‌های شرکت بیمه‌ای برای خدمات بهتر و کیفیت مناسب باکمترین قیمت استفاده خواهیم کرد صندوق بعد از بررسی و کار کارشناسی در این زمینه بیمه‌ای رو انتخاب خواهد کرد که پاسخ نیازهای بازنشستگان را تأمین کند که تا قبل از زمان اتمام و موارد در قرارداد جدید اعلام خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18 تیر 1397 ، کدخبر: 13970417000795،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
این بنده خداها واقعا با اون سنی که دارن و اون همه خدمتی که کردن باید بستری رو براشون فراهم کرد که بتونن از خدمات درمانی حداقل بیشترین استفاده رو بکنن! نه اینکخ تو این سن با اون همه کاری که برای کشورشون انجام دادن بخوان با استرس زندگی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
باید یارانه هایی هم برای درمان این عزیزان در نظر گرفته شود ؛ نمیشود برای همیشه با همین حقوق زندگی کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ای کاش فکری هم به حال بیمه شون می شد
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
باز همون هم بهشون داده بشه خوبه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین