پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
نماینده مجلس نهم گفت: قرائت‌های خودخوانده، مصادره به مطلوب و تحریف سخن بزرگان توسط عده‌ای، کشور را دچار رادیکالیسم کرده است.

شعارسال: بهروز نعمتی با بیان اینکه صدای مردم در مجلس دهم باید رسا‌تر از قبل به گوش مسئولان برسد، اظهار داشت: صدایی که از مجلس دهم به گوش می‌رسد باید صدای مردم باشد اما تندرو‌ها و دلواپس‌ها نمی‌خواهند صدای مردم به گوش برسد؛ همچنانکه روز تصویب کلیات برجام شاهد بودیم مخالفان طرح برجام از تمام ابزارهای مشروع و غیرمشروع برای اعمال‌نظر‌هایشان استفاده کردند.

نماینده منتخب مردم تهران قرائت‌های خودخوانده از قانون را یکی مشکلاتی خواند که باید بیشتر به آن توجه شود و متذکر شد: قرائت‌های خودخوانده، مصادره به مطلوب و تحریف سخن بزرگان توسط عده‌ای، کشور را دچار رادیکالیسم کرده است؛ حال آن‌که اقدام‌های خلاف قانونی و افراطی تندرو‌ها کمکی به کشور نخواهد کرد.

او با بیان اینکه آزادی بیان و بیان آزادانه مواضع در جامعه حق مسلم همه ملت ایران است، یادآور شد: شرایط دستیابی به آزادی بیان به جز با برقراری حاکمیت قانون امکان‌پذیر نیست.

نعمتی با بیان اینکه معقتدم ۴ سال آینده کشور نیاز به بسیج تمام امکانات جهت افزایش توسعه و رفع مشکلات معیشتی مردم دارد، خاطرنشان کرد: محور قراردادن توسعه کشور و دوری از هرگونه تنش سیاسی بیشترین خدمتی که یک نماینده می‌تواند به کشورش بکند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 20فروردین1395، کدخبر: 525088: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین