پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۰۵۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
قیمت‌های نفت که روز سه‌شنبه تا مرز ۸۰ دلار رشد کرده بود، پس از این‌که آمریکا گفت درخواست‌های معافیت از تحریم نفت ایران را در نظر خواهد گرفت، افت کرد.
شعارسال: به گزارش مهر به نقل از رویترز، قیمت‌های نفت روز سه‌شنبه با رشد اختلالات در تولید نفت نروژ و لیبی رشد کرده بود، اما پس از این‌که ایالات‌متحده اعلام کرد درخواست‌های معافیت از تحریم نفت ایران را در نظر خواهد گرفت، همه رشد قیمت خود را از دست داد.

هرچند قیمت نفت برنت امروز توانست همچنان با ۶۴ سنت افزایش به هر بشکه ۷۸.۷۱ دلار برسد، اما این درحالیست که پیش از بیانیه آمریکا، قیمت نفت تا ۷۹.۵۱ دلار هم بالا رفته بود.

نفت آمریکا هم که امروز تا ۷۴.۷۰ دلار برای هر بشکه بالا رفته بود، تا ۷۳.۹۸ دلار افت کرد که البته همچنان ۱۳ سنت از قیمت تمام شده دیروز بیشتر است.

وزیر خارجه آمریکا، مایک پومپئو، سه‌شنبه شب اعلام کرد که ایالات‌متحده درخواست‌ برخی از کشورها برای معاف شدن از تحریم نفتی ایران که از ماه نوامبر اجرایی خواهد شد را در نظر می‌گیرد.

پومپئو طبق متن مصاحبه خود با اسکای نیوز عربی که توسط وزارت کشور آمریکا منتشر شده است، گفته است: چند کشور به آمریکا روی آورده‌اند و از ما در این مورد، درخواست معافیت کرده‌اند. ما این را در نظر خواهیم گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 20تیر 1397 ، کدخبر: 3970419235،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
با درایت رهبر انقلابب اسلامی و همراهی مردم هیچ وقت نمیذاریم آمریکا بواند کاری در رابطه نفت و اقتصاد ایران انجام دهد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
وقتی ما میگیم تنگه هرمزو میبندیم اونها میدونن این توان برای ایران کاملا مهیاست و در تصمیم هاشون تغییرات در نظر میگیرند ولی اما عده ای در داخل این چیز هارو باور ندارند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین